וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 19 חשוד בסחיטה מינית של מאה ילדים: "סתם עושים מזה סיפור"

22.7.2015 / 11:09

לפי החשד, הצעיר הפעיל חשבונות בדויים בפייסבוק, השיג תמונות עירום של קטינים והפיץ אותן לחבריהם, ובחלק מהמקרים ייעץ להם להתאבד. לטענתו, הוא חווה בעבר התעללות מצד ילדים. במשטרה מעריכים: יש עוד עשרות קורבנות. דיווח לאולפן וואלה!NEWS

עריכה: ניר חן

בן 19 ממודיעין נעצר אתמול (שלישי) בחשד שהטריד וסחט מינית ילדים באינטרנט, ואף האיץ בחלקם לשים קץ לחייהם. הוא נעצר אתמול בעת שהטריד ילד בן 10 ומעצרו הוארך היום בשישה ימים. השופט קיבל את בקשת סנגורו של הנער ושלח אותו לבדיקה פסיכיאטרית. במשטרה סבורים כי קיימים עוד עשרות קורבנות שטרם התלוננו.

לטענת עורך דינו של הצעיר, מדובר בצעיר נורמטיבי, בן לעו"ד ואשת חינוך. הוא למד בבית ספר לאומנויות וסיים בהצטיינות. "אני לא מבין איך עשו מהזבוב הקטן הזה פיל גדול. אני לא מצליח לישון במעצר, קשה לי במעצר. אני רוצה לשתף פעולה בחקירה אבל זה יעזור אם אני יהיה במעצר בית", אמר בדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

לקריאה נוספת:
כך הפילה השוטרת את החשוד בפדופיליה: "נהיה חברים בסתר, תפעילי את המצלמה"
"נעשה סקס בכיף": השוטרת התחזתה לילדה ולכדה חשוד בפדופיליה
הסוכנת שהפלילה עשרות סוחרי סמים: "לא פחדתי להיפגע"

הארכת מעצר לחשוד בפדופיליה. shutterstock, מערכת וואלה!
במשטרה סבורים כי יש עוד עשרות קורבנות שטרם התלוננו/מערכת וואלה!, shutterstock

לפי החשד, הצעיר גרם לקורבנותיו להצטלם בעירום והפיץ את תמונותיהם לחבריהם. בין היתר, הסווה את פעולותיו תוך שהוא מפעיל חשבונות בדויים בפייסבוק ובאינסטגרם, ומשתמש בהם ככלי להסתרת פרטיו.

מעצרו התבצע בתום חקירה של כמה חודשים במחלק הסייבר של מפלג הונאה תל אביב, בפיקודו של רב-פקד ירון בן צבי. לטענת המשטרה, החשוד מעורב בעשרות תיקים שנחקרו בין השנים 2015-2012.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ביקש לנקום בילדים שהתעללו בו

התוקף איתר ילדים בפייסבוק, חברים של אותם ילדים שפגעו בו, או חברים של האחים הקטנים של אותם אלה שפגעו, וניסה לגרום לחלקם להתאבד

החשוד היה צפוי להתגייס לצה"ל בימים הקרובים. מחקירה ראשונית עולה כי הוא יצא למסע נקמה, לאחר שבילדותו עבר לטענתו התעללות מצד ילדים. "זו אחת הפרשות החמורות שטיפלנו בהן. המניע שלה הוא נקמה בילדים, בלי קשר לזהותם. הוא רצה פשוט לפגוע בכמה שיותר ילדים", אמר סגן ניצב דוד מישקין, ראש מפלג הונאה במשטרת תל אביב.

לדברי מישקין, הצעיר פעל בכל ארץ ולא בחל באמצעים כדי להשיג את נקמתו. "הוא איתר ילדים בפייסבוק, חברים של אותם ילדים שפגעו בו, או חברים של האחים הקטנים של אותם אלה שפגעו, ולאט לאט הגדיל את מספר הקורבנות. אנו מדברים על יותר ממאה קורבנות, שבמסגרת הסחיטה הוא ייעץ לרבים מהם התאבד או ניסה להביא אותם למעשי התאבדות. הוא לא פעל רק במודיעין, עיר מגוריו, אלא בכל הארץ. אנו עוקבים אחר הפרשה הזו כמה חודשים, לאחר שהורים לילדים בגבעתיים ובתל אביב הגיעו להגיש תלונה. חלק מההורים הגיעו אלינו כשהם חוששים שבעקבות מעשי ההטרדה שחוו באינטרנט, הילדים שלהם ינסו לשלוח יד בנפשם", אמר.

מעצרו התאפשר לאחר שאחד הילדים הגיע אתמול למשטרת תל אביב. "לקחנו את מכשיר הטלפון שלו ובו הייתה ההתכתבות של התוקף עם הקורבן, והמשכנו את השיחה תוך שאנחנו מעמידים פנים שאנחנו הקורבן. במקביל, איתרנו את המכשיר של התוקף והגענו אליו בשעת מעשה", הוסיף מישקין. לדבריו, "אנו יודעים שיש עוד עשרות רבות של ילדים שנפלו קורבן למעשיו של התוקף בשנים האחרונות".

בעיצומו של החופש הגדול: גל מעצרי פדופילים ברשת

שלשום נעצרו 15 חשודים במבצע רחב היקף נגד פדופילים ברשת, לאחר שהופללו על ידי סוכנת משטרתית שהתחזתה לבת 13 ושוחחה עמם באתרי צ'אטים באינטרנט. הראיות נגד החשודים, בני 60-20 בכל רחבי הארץ, כוללות הקלטות של שיחות טלפון ושיחות וידיאו בעלות אופן מיני בוטה. 85 שוטרי מרחב איילון בסיוע כוחות תגבור עצרו את החשודים. מהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים בפרשה.

היה זה גל המעצרים השלישי של המשטרה בשבוע האחרון. זאת, בעקבות החלטתו של ממלא מקום המפכ"ל, ניצב בנצי סאו, להילחם בתופעת הפדופיליה ברשת במהלך החופש הגדול. עד כה נעצרו כ-50 פדופילים במבצע רחב היקף שנמשך כמה חודשים. במשטרה הגדירו את המהלך כ"גדול מסוגו בשנים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully