וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נעשה סקס בכיף": השוטרת התחזתה לילדה ולכדה חשוד בפדופיליה

16.7.2015 / 10:49

תושב המרכז בן 21 נעצר בחשד לפדופיליה ברשת, לאחר שקבע להיפגש עם שוטרת שהתחזתה לילדה בת 13. בשבוע שעבר נעצר חשוד אחר שיצר עמה קשר. "בת 13 מתנהגת כמו אישה אמיתית. תרצי להתקלח איתי?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תושב המרכז בן 21 נעצר בחשד לפדופיליה ברשת, לאחר שביקש להיפגש עם שוטרת שהתחזתה לבת 13. השוטרת הופעלה בהנחיית מפקד מרחב דן במשטרה, נצ"מ שמעון לביא, ולקראת החופש הגדול. בחקירתה במחלק הנוער עלה כי החשוד קיים יחסי מין דרך האינטרנט עם לפחות שתי ילדות נוספות מתחת לגיל 14, וקיים חשד כי התכתב עם ילדות נוספות.

החשוד הובא אתמול (רביעי) לבית המשפט בתל אביב, ולבקשת הסנגוריה הציבורית הסכים השופט ירון גת להוציא צו איסור פרסום על שמו, כדי לא לפגוע בשמו הטוב. השופט נימק זאת בעובדה שמדובר בתקופת מעצר ראשונית. עם זאת, הוארך מעצרו של החשוד בשלושה ימים. בשבוע שעבר נעצר חשוד נוסף שיצר עמה קשר, ובמשטרה בודקים את המחשבים והטלפונים של שני החשודים, בניסיון לאתר ילדות שנפגעו מהם.

עוד בוואלה חדשות:
"חמאס שב לנהל שיחות עם ישראל על הנעדרים; מנגיסטו בריא ושלם"
האישום נגד אסי אבוטבול: רצח, חטיפה וניסיון רצח נוסף
"ביזיון": כך אושר פה אחד רחוב "באלי" באור יהודה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

באחת ההתכתבויות שאל החשוד את השוטרת המתחזה אם היא "אוהבת להתקלח". זו ענתה לו: "כן, אני מתקלחת פעמיים ביום האמת בבוקר ולפני השינה". החשוד שאל: "תרצי להתקלח איתי?", והיא ענתה שמעולם לא התקלחה עם גבר. מהמשטרה נמסר כי בכוונתם להמשיך ולפעול ברשתות החברתיות ובאינטרנט כדי ללכוד פדופילים אשר פועלים "כציידי ילדות למטרות מין".

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • פדופיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully