וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הפילה השוטרת את החשוד בפדופיליה: "נהיה חברים בסתר, תפעילי את המצלמה"

19.7.2015 / 10:41

10 חשודים מרחבי הארץ נלכדו בפעילות לקראת החופש הגדול. בין היתר, הם שלחו תמונות והפעילו את המצלמה כשהם מבצעים אקטיים מיניים. "תתבונני מבין האצבעות", אמר אחד מהם לאחר ששלח תמונות עירום

ניידות של משטרת חדרה. שלומי גבאי
החשודים בני 50-20 מרחבי הארץ/שלומי גבאי

שוטרת שהתחזתה לבת 13 וכבר הובילה למעצרם של כמה חשודים בפדופיליה בשבועות האחרונים, ממשיכה ללכוד חשודים נוספים: עשרה בני אדם נעצרו הלילה (ראשון) על ידי משטרת תל אביב בחשד למעשים פדופיליים. החשודים, שגילם נע בין 20 ל-50 והם תושבי אזורים שונים ברחבי הארץ, יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום שבתל אביב.

הסוכנת גלשה באתרים שונים כשהיא מתחזה לבת 13. במהרה יצרו עמה קשר גברים שפיתחו שיחה בעלת מאפיינים מיניים בוטים. בין היתר, החשודים שלחו תמונות מיניות והפעילו את המצלמה כשהם נוקטים באקטים מיניים לעיניי השוטרת.

במקרה אחד הפעיל אחד החשודים את המצלמה והפציר בשוטרת להסתכל. "תשימי ידיים על העיניים ותתבונני מבין האצבעות, שאראה את העין פתוחה, טוב?", ביקש ממנה. מיד לאחר שהפעיל את המצלמה הוא וידא - "הספקת לראות את התחת שלי או לא ממש?". "ראיתי קצת, כי כיסיתי את העיניים", ענתה השוטרת. "לכמה זמן ראית בערך, לשנייה או יותר? הוא נראה כמו שלך?".

עוד בוואלה!NEWS:
תאים רדומים של חמאס תכננו לבצע פיגועי חטיפה, ירי ומטענים
ספינת מטען עוכבה שבועיים בנמל אשדוד: "רק בישראל זה קורה"
שפשוף נעים: היום – הגיוס הראשון לשירות מקוצר של 32 חודשים

ניצב בנצי סאו- משטרת טייבה, מרץ 2013. דרור עינב
"האינטרנט הפך לאזור סכנה לילדים תמימים". ממלא מקום המפכ"ל, בנצי סאו/דרור עינב

במקרה אחר ביקש החשוד מהשוטרת להרגיש אם איבר מינה רטוב. "מה, כמו שאני מנגבת פיפי?", תהתה השוטרת. "לא, כמו שאת נוגעת בעצמך", ענה החשוד. "אף פעם לא נגעתי שם", השיבה השוטרת והחשוד הוסיף ושאל - "נחמד לך לגעת שם?"

בתמלול של אחת ההתכתבויות עם אחד מהחשודים סיפרה השוטרת כי החשוד שאל "אם אני רוצה להיות חברה שלו". "שאלתי בן כמה הוא, והוא השיב שהוא גדול ממני וזה לא אומר כלום", נכתב. "כמה גדול?", שאלה השוטרת והוא השיב שהוא בן 26, אבל נראה הרבה פחות. השוטרת ענתה לו שהוא כפול ממנה בגיל, אבל הוא ענה -"אפשר להיות חברים בסתר מבלי שאף אחד ידע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"חובה לחדד את חשיבות השגת ופיקוח הורים על המרחב האינטרנטי"

ההחלטה להפעיל את הסוכנת, כמו גם סוכנת נוספת שפעלה בימים האחרונים בנושא במרחב דן, היא במסגרת מדיניות של ממלא מקום המפכ"ל ניצב בנצי סאו לנסות ולנקות את הרשת מפדופילים. השוטרות שתפקדו כסוכנות סמויות הופעלו במהלך החודשים האחרונים במסגרת מבצע של ימ"ר תל אביב לקראת החופש הגדול להרחקת פדופילים מהרשת.

"חובה לחדד דווקא עכשיו בתקופת חופשת הקיץ את חשיבות השגחת ופיקוח ההורים על המרחב האינטרנטי, המנוצל על ידי פדופילים הפעילים ברשת תוך ניצול תחושת האנונימיות והביטחון", אמרו גורמים במשטרה, "כך, הופך האינטרנט לאזור סכנה לילדים ולילדות תמימים המתפתים ל'ציידים' הללו".

ביום חמישי האחרון נעצר תושב המרכז בן 21 בחשד לפדופיליה ברשת לאחר שביקש להיפגש עם השוטרת שהתחזתה לבת 13. מחקירתו במחלק הנוער עלה כי החשוד קיים יחסי מין דרך האינטרנט עם לפחות שתי ילדות נוספות מתחת לגיל 14, וקיים חשד כי התכתב עם ילדות נוספות. בשבוע שעבר נעצר חשוד נוסף שיצר עמה קשר, ובמשטרה בודקים את המחשבים והטלפונים של שני החשודים, בניסיון לאתר ילדות שנפגעו מהם.

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • פדופיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully