וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: פרצה לדירה באשדוד, נבהלה מהאזעקה - ונעצרה

22.7.2015 / 7:53

תושב העיר, ששהה בחופשה באילת, הזעיק את המשטרה לאחר שקיבל התרעה על הפריצה באפליקציה ייעודית. בעת מעצרה ניסתה החשודה, בת 36, לנשוך את אחד השוטרים. היום יוגש נגדה כתב אישום. צפו בתיעוד

צילום: מצלמת אבטחה, עריכה: מתן חדד

הפרקליטות תגיש היום (רביעי) בבית משפט השלום באשקלון כתב אישום נגד אישה בת 36 שתועדה נכנסת לבית באשדוד בעת שדייריו היו בדרך חזרה מחופשה באילת.

האישה נעצרה ביום חמישי האחרון, לאחר שבעל הבית קיבל התרעה באמצעות אפילקציה בסמארטפון שמחוברת למצלמות האבטחה ולאזעקה. כשהבין שמדובר בניסיון פריצה, דיווח למשטרה ובמקביל הזעיק שכן כדי לבדוק את המתרחש.

עוד בוואלה!NEWS:
"תתפשטי או שאספר להורים": האיומים של החשודים בפדופיליה
המבקר הוציא צו הגנה לחושף שחיתות במועצה הדתית בי-ם
"יש כאוס מוחלט": 3 שבועות לרפורמה בבריאות הנפש

תיעוד: פרצה לבית בזמן שהדיירים היו בחופשה בחו"ל. צילום מסך
תיעוד של החשודה בשעת מעשה/צילום מסך

בלשי משטרת אשדוד, שהגיעו למקום תוך זמן קצר, החלו בביצוע סריקות בדירה ובסמוך אליה, וגילו את החשודה בקרבת מקום. "זיהינו אותה ברחוב, במרחק של כמה מאות מטרים מהדירה שנפרצה", סיפר בלש ממשטרת אשדוד. "להערכתנו היא נבהלה מהאזעקה ונמלטה מבלי שהצליחה לקחת יותר מדי חפצים בעלי ערך". מאוחר יותר, כשצפו החוקרים בסרטון מצלמות האבטחה, הם הבינו כי היא נכנסה ויצאה דרך חלונות הבית.

בעת מעצרה ניסתה החשודה לתקוף את השוטרים ולנשוך את אחד מהם. אחרי שנעצרה נלקחה לחקירה במשטרת אשדוד, שם גילו כי כבר נעצרה בעבר, השתחררה ממאסר ובניגוד לצו שופט ברחה מהוסטל שבו שהתה. עם סיום החקירה הוארך מעצרה ושלשום הוגשה נגדה הצהרת תובע. היא תואשם בהתפרצות לדירה ובניסיון תקיפת שוטרים.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully