וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אטימות מוחלטת": שוטר איים במתן דוח לנהג מונית שסייע לנכה

רועי שרוני

21.7.2015 / 21:04

אהרון שוקרון עצר בצד הדרך בנהריה כדי לסייע לנוסעת המתניידת בכיסא גלגלים לצאת למדרכה. לדבריו, שוטר שהיה במקום צעק עליו ו"לא היה מוכן להבין את הסיטואציה". עובדת בקרבת המקום תיעדה את המקרה

צילום: קרן ממן, עריכה: שניר דבוש

נהג מונית בנהריה הופתע כששוטר איים לרשום לו דוח תנועה לאחר שעצר בצד הדרך לסייע לנוסעת נכה. המקרה אירע היום (שלישי) בשעת צהריים. הנהג, אהרון שוקרון, עצר בצד רחוב געתון כדי לסייע לנוסעת המתניידת בכיסא גלגלים לצאת מהמונית ולעלות למדרכה. "בסך הכול רציתי לעזור לאישה הנכה לרדת מהמונית ולכן עצרתי בצד הדרך מבלי להפריע לתנועה", אמר שוקרון.

"פתאום הגיע השוטר שהחל לצעוק עליי, צילם את כלי הרכב, ביקש רישיונות ואף איים שירשום לי דוח אם לא אסע משם", הוסיף. "לא התייחסתי ואף ביקשתי שיעזור לי אבל הוא לא היה מוכן ונשאר בשלו". לבסוף החזיר השוטר לשוקרון את הרישיונות ולא הנפיק דוח. "הרבה שנים אני עובד כנהג מונית ולא פעם ולא פעמיים נתקלתי באנשים עם מוגבלות כזו או אחרת, ותמיד סייעתי להם בכל מה שאפשר". אמר. "מה שקרה היום הוא אטימות מוחלטת מצד השוטר שלא היה מוכן להבין את הסיטואציה".

עוד בוואלה!NEWS:
הפרקליטות הצבאית: חלקים מדוח לוקר לא חוקיים
העימות בין סגנית שר החוץ חוטובלי לשגרירים האירופיים
שנה לנפילת הדר גולדין: "לא יודעת איך אעבור חיים שלמים בלעדיך"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ביקשתי שיעזור לי אבל הוא לא היה מוכן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרן ממן, תושבת נהריה שעובדת באחד המשרדים המשקיפים על הרחוב, הבחינה בסיטואציה ותיעדה את המתרחש. בסרטון הווידאו שצילמה ממן, נראה שוקרון כשהוא עוצר את המונית בצד הדרך, ניגש לתא המטען ומוציא את כיסא הגלגלים של האישה. לאחר מכן, פותח שוקרון את הכיסא, מסייע לנכה לעבור ממושב המונית לכיסא ומלווה אותה אל המדרכה.

"הייתי מצפה שהשוטר יבליג או יעזור לנהג, אבל בטח לא שייתן לו דוח", אמרה ממן לוואלה!NEWS. "מקומם לראות את חוסר ההתחשבות המוחלט מצד השוטר. הנהג בסך הכול דאג שהנכה תגיע למדרכה, זה לא שהוא עצר להנאתו בצד הדרך והלך לקנות משהו בקיוסק".

לפניות לכתב רועי שרוני: Roi.sharon@walla.com

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully