וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה לנפילת הדר גולדין: "לא יודעת איך אעבור חיים שלמים בלעדיך"

21.7.2015 / 19:11

מאות קרובים, חברים ומפקדים בצה"ל התכנסו בבית העלמין הצבאי בכפר סבא לאזכרה לזכר סרן גולדין שנהרג ב"צוק איתן". "שתי גופות נמצאות בידי אויב בעזה", אמר אביו. "אני מבטיח שנחזיר אותן"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

מאות בני משפחה, קרובים וחברים התכנסו הערב (שלישי) בבית העלמין הצבאי בכפר סבא לאזכרה במלאת שנה למותו של סרן הדר גולדין, שנהרג במבצע "צוק איתן". לאזכרה הגיעו גם מפקדים בצה"ל, סגן איתן פונד, ארוסתו של גולדין עדנה סרוסי, שר הביטחון משה יעלון, הרב הראשי של צה"ל רפי פרץ וחניכיו של גולדין בבני עקיבא.

שמחה גולדין, אביו של הדר, אמר באזכרה כי הוא בטוח שגופת בנו וגופת אורון שאול, הנמצאות בידי חמאס, יוחזרו. "בשם הברית בין צה"ל למפקדיו אני מזכיר לכם שיש שתי גופות שנמצאות בידי אויב בעזה", אמר. "בשם הברית בין ההורים ללוחמים, אני מבטיח שנחזיר את שתי הגופות ארצה ולא נכנע בפני מי שעומד וידיו מנסות לאסור זאת".

לקריאה נוספת:
"הם רוצים שנתייאש": שנה מאז "צוק איתן" - וללוחם עדיין אין מצבה
חמאס מציג: הרמטכ"ל גנץ "על הכוונת" במהלך "צוק איתן"
לזהות מחבל מחופש לחייל בלילה, בשחור לבן

אזכרה לסרן הדר גולדין,בית העלמין  בכפר סבא, יולי 2015. שלומי גבאי
"גיליתי כמה נפשי קשורה בנפשך". האזכרה בכפר סבא, היום/שלומי גבאי

גם ארוסתו של גולדין נשאה דברים באזכרה. "אהוב שלי, כבר שנה עברה ועדיין לא הצלחתי לעכל את מה שקרה כאן", אמרה. "השנה שעברה הייתה מטורפת וקשה. היא לימדה אותי הרבה עליך ועליי, גיליתי כמה נפשי קשורה בנפשך, אני לא יודעת איך אעבור חיים שלמים בלעדיך, אתה חסר לי. תודה על האהבה שלא תלויה בדבר ושלא תיפסק לעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"פועלים כדי להשיב את הבנים הביתה"

שר הביטחון אמר כי "שנה חלפה מאז יצאו הדר וחבריו לצבא ההגנה לישראל להכות בעוצמה בחמאס ובארגוני הטרור האחרים ברצועת עזה. להדר ולחבריו שנפלו במערכה היו תכניות וחלומות לעתיד. הם לא שאפו לסיים את חייהם על אדמת רצועת עזה או בסמוך לה. אך עלינו גם לזכור כי מלחמת העצמאות שלנו לא תמה וכי סביבנו יש לא מעט גורמים השואפים לפגוע בנו ולשבש את חיינו.

"רק צה"ל חזק, עם חיילים וקצינים איכותיים המכירים בדרך ומאמינים בצדקתה, יוכל לכל אלו. מדינת ישראל תושיט ידה לשלום לכל גורם באזור החפץ בכך, אך תפעל בעוצמה נגד מבקשי רעתה".

שר הביטחון משה בוגי יעלון, טקס אזכרה לחללי צוק איתן, 6 ביולי 2015. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
משה יעלון באזכרה לחללי "צוק איתן", לפני שבועיים/משרד הביטחון, אריאל חרמוני
"אנו כממשלה, ואני כשר הביטחון, מחויבים לעשות הכול כדי להחזיר את אורון והדר לישראל"

יעלון הוסיף כי "אנו זוכרים היום את הדר, אך לא נשכח גם את סמל ראשון אורון שאול שלא שב לביתו ולא נקבר באדמת מולדתו. אנו כממשלה, ואני כשר הביטחון, מחויבים לעשות הכול כדי להחזיר את אורון והדר לישראל. איננו חוסכים במאמצים לשם כך, ופועלים במישורים רבים ומגוונים כדי להשיב את הבנים הביתה".

הרב הראשי של צה"ל אמר שבמהלך השנה האחרונה פגש את "צדדיו היפים של הדר". "לפני שנה, במוצאי שבת אחרי חצות, בית הדין המיוחד הגיע למסקנה כואבת כי הדר גולדין הינו חלל, כי תתקיים הלוויה ומקום קבורתו הוא בישראל. צה"ל ומדינת ישראל לא ישקטו ולא ינוחו עד שגופתו וגופת אורון שאול יחזרו לישראל".

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

אזכרה לסרן הדר גולדין,בית העלמין  בכפר סבא, יולי 2015. שלומי גבאי
מאות באזכרה בכפר סבא, היום/שלומי גבאי
אזכרה לסרן הדר גולדין,בית העלמין  בכפר סבא, יולי 2015. שלומי גבאי
אזכרה לסרן הדר גולדין,בית העלמין בכפר סבא, יולי 2015/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully