וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה צעירים יעידו מחר במשטרה: "גל בק לא עבר באדום"

20.7.2015 / 21:27

הצעירים, שעמדו ברמזור מאחורי הנער שנדרס למוות בשדרות קק"ל בתל אביב ב-2005, זומנו לתת עדות. בשיחה עם וואלה!NEWS סיפרו כי כבר באותו ערב השאירו את פרטיהם במשטרה, אך לא קיבלו פנייה לבוא ולהעיד

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

(מחאה שקטה בסוף השבוע בצומת שבו אירעה התאונה)

המשטרה ממשיכה בחקירת התאונה הקטלנית שבה נדרס למוות הנער גל בק לפני עשר שנים, בעת שרכב על קטנוע. ארבעה צעירים שעמדו ברמזור מאחורי בק וחברו יוני גלסנר ברגע התאונה, בשדרות קק"ל שבתל אביב, זומנו לתת מחר (שלישי) עדות במשטרה.

"אני מרוצה שסוף סוף אחרי עשר שנים משטרת ישראל מבקשת מאתנו להגיע ולתת עדות במשטרה", אמר אחד הצעירים. "בתור מי שעמדו ברמזור מאחורי גל בק, ראינו את שהתרחש באירוע והתמונות האלו נחרטו בזיכרוננו. גל לא עבר באדום. כולנו תקווה שהפרשה הזאת לא תסתיים בקול ענווה חלושה". הם סיפרו כי כבר באותו ערב פנו אל המשטרה והשאירו את פרטיהם, אך לא קיבלו פנייה לבוא ולהעיד.

לקריאת חדשות נוספות:
בפעם השלישית בשבוע: גל מעצרי פדופילים בחופש הגדול
פרשת מעון ראש הממשלה: וינשטיין הורה על חקירה פלילית
רב בכיר בציונות הדתית: "הומואים - סוטים שהפכו לנורמה"

גל בק. יותם רונן
גל בק ואמו/יותם רונן

התאונה אירעה ביולי 2005. בק, וגלסנר, רכובים כל אחד על קטנוע, עמדו ברמזור בכביש לכיוון מערב, לפני הפנייה שמאלה לרחוב חיים לבנון. השניים עוד הספיקו להחליף כמה מלים ברמזור, אז קרתה התאונה. נהגת רכב פרטי שהגיעה ממערב פגעה בבק, שהועף מהקטנוע, והוא מת מפצעיו. על פי עדותה מיום האירוע היא זו שנכנסה לצומת בירוק, ואילו חברו של בק טען שהוא זה שנסע בירוק. כעבור חודש וחצי נסגר התיק והיא לא הועמדה לדין.

בתחקיר ב"יומן" לפני עשרה ימים, הוצגה עדות נהגת מונית, שהייתה עדה לתאונה, ושהטילה את האשמה על הנער בזמנו. בריאיון חזרה בה נהגת המונית והודתה כי בק נסע באותו ערב באור ירוק, וכי הנהגת הפוגעת היא זו שנסעה במהירות מופרזת, ובאור אדום.

עוד באותו נושא

הפריבילגים: האנשים ששווים יותר מכם ומכופפים את החוק

לכתבה המלאה

בעקבות הסערה הציבורית שעורר התחקיר, הודיעה פרקליטות מחוז מרכז בתחילת השבוע שעבר כי לא תפתח מחדש את התיק. ואולם, בסוף השבוע גבתה המשטרה שוב עדות מנהגת המונית שהייתה עדה לדריסה. בעדותה החוזרת שבה נהגת המונית על עיקרי גרסתה הראשונית שמסרה ב-2005 לאחר התאונה בצפון תל אביב, ולא נמצאו סתירות או שינויים מהותיים. הנהגת זומנה לחקירה באגף התנועה בעקבות החלטה של פרקליטות מחוז תל אביב לשוב ולתשאלה.

צומת הרחובות שבו התקיים עצרת המחאה לזכרו של גל בק, יולי 2015. ראובן קסטרו
הצומת שבה אירעה התאונה/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully