וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב שהותקף על ידי צעירים בבריכה: "אשתי הצילה את הבת שלנו"

19.7.2015 / 19:55

לאחר שהותקף בתחילת החודש באלימות קשה בידי כמה צעירים, סיפר האב לוואלה!NEWS על שאירע: "הם הפילו אותי על הרצפה והכו אותי. זה היה מזל גדול". אשתו: "חוששים שהשמות שלנו יתפרסמו"

עריכה: ניר חן

"הערתי להם על כך שהם זרקו חפצים על ילדים ועל הבת שלי בבריכה, ואז הם תקפו אותי" - כך סיפר לוואלה!NEWS האב שהותקף על ידי כמה צעירים בבריכה במלון גני ירושלים בתחילת החודש, לפני שהפרשה נחשפה כאן לראשונה. ההורים ביקשו שלא לחשוף את שמם. נגד חמישה צעירים שהיו מעורבים בתקיפה הוגש היום כתב אישום חמור לבית המשפט המחוזי בירושלים בגין עבירות של חבלה בנסיבות מחמירות ואיומים.

"הם הפילו אותי על הרצפה והכו אותי. אחרי זה אני כבר לא זוכר מה היה, משום שהייתי חצי מעולף", סיפר האב. לדבריו, הוא אושפז בבית החולים במשך יומיים. "את הבת שלי אשתי הצליחה להרחיק מהבריכה לאחר שהם תקפו אותי. זה היה מזל גדול". גם אשתו של הגבר שהותקף נשמעה נסערת לאחר האירוע. "עברנו חקירות משטרה ואנחנו לא יודעים מה יקרה לאחר שהאנשים האלו ישתחררו מהכלא", סיפרה היום (ראשון) האישה. "אנחנו ממש חוששים שהשמות שלנו יתפרסמו".

לקריאה נוספת על הפרשה
"הוא ימות פה היום": אישום נגד 5 הצעירים שתקפו אב בבריכה
הוארך מעצר החשודים בתקיפת האב בבריכה בירושלים
חשד: העיר לצעירים בבריכה - והותקף באלימות כשבתו בידיו

מלון גני ירושלים, יולי 2015. מור שאולי
הבריכה בירושלים שבה אירעה התקיפה בתחילת החודש/מור שאולי

מכתב האישום עולה כי הצעירים – איתמר כהן, נועם אלימלך, יצחק בן עמי, יוסף דוד וישראל עבודי – התפרעו במלון בירושלים בתחילת החודש, תוך שהם משליכים חפצים לבריכה. בשלב זה פנה לאחד הצעירים אב לבת חמש, ששהה במים יחד עמה, וביקש ממנו להיזהר לבל יפגע בבתו. הצעיר וחבריו איימו על האב, שהחל לעזוב את המקום בעודו מחזיק בבתו. למרות זאת, הצעירים המשיכו לאיים עליו כי ירצחו אותו וכי "הוא ימות פה היום".

בשלב זה החלו החמישה לתקוף את האב. לפי כתב האישום, הם בעטו בו בכל חלקי גופו, הכו אותו באגרופים והטיחו בו כיסאות ורהיטים שהיו במקום – גם כשהיה שרוע על הרצפה. כתוצאה מהמעשים נחבל האב קשות, ובין היתר התגלה שבר באפו. מעשיהם של החמישה תועדו במצלמות המלון. אחד הצעירים אף מואשם כי נמלט מהמשטרה בעת ששוטרים הגיעו למקום במטרה לעצור אותו.

עו"ד דוד הלוי, המייצג את אחד הנאשמים, אמר: "מרשי מכחיש את המיוחס לו. זיהויו כמעורב באירוע מבוסס אך ורק על מסדר זיהוי תמונות שבו המתלונן סירב לענות לשאלות שהוצגו לו, והתנהגותו מעלה סימני שאלה קשים בנוגע לאמיתות התלונה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חשד: העיר לצעירים בבריכה - והותקף באלימות לעיני בתו הפעוטה. יותם רונן
אחד הנאשמים בפרשה בדיון בהארכת מעצרו החודש/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully