וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא ימות פה היום": אישום נגד 5 הצעירים שתקפו אב בבריכה

יהושע בריינר, כתב לענייני משפט, וואלה!NEWS

19.7.2015 / 14:02

החמישה מואשמים כי תקפו גבר בבריכה במלון בירושלים לאחר שהעיר להם על התנהגותם מחשש כי יפגעו בבתו. הם בעטו בו בכל חלקי גופו לעיני ילדתו - גם כשהיה שרוע על הרצפה. התקיפה פורסמה לראשונה בוואלה!NEWS. צפו בדיווח לאולפן וואלה!NEWS

עריכה: ניר חן

כתב אישום חמור הוגש היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד חמישה צעירים בגין עבירות של חבלה בנסיבות מחמירות ואיומים, שנעצרו בתחילת החודש בחשד שתקפו קשות אב לעיני בתו וגרמו לו לשברים בפניו. זאת, לאחר שהעיר להם על התנהגותם בבריכה בירושלים וביקש מהם להיזהר מפגיעה בבתו בת החמש, לאחר שהחלו להשליך חפצים לבריכה. במקביל לכתב האישום הגישה פרקליטות מחוז ירושלים בקשה לעצרם עד תום ההליכים.

מכתב האישום עולה כי הצעירים – איתמר כהן, נועם אלימלך, יצחק בן עמי, יוסף דוד וישראל עבודי – התפרעו במלון בירושלים בתחילת החודש, תוך שהם משליכים חפצים לבריכה. בשלב זה פנה לאחד הצעירים אב לבת חמש, ששהה במים יחד עמה, וביקש ממנו להיזהר לבל יפגע בבתו. הצעיר וחבריו איימו על האב, שהחל לעזוב את המקום בעודו מחזיק בבתו. למרות זאת, הצעירים המשיכו לאיים עליו כי ירצחו אותו וכי "הוא ימות פה היום".

לקריאה נוספת:
הוארך מעצר החשודים בתקיפת האב בבריכה בירושלים

חשד: העיר לצעירים בבריכה - והותקף באלימות לעיני בתו הפעוטה. יותם רונן
אחד הנאשמים בהארכת מעצרו, החודש/יותם רונן

בשלב זה החלו החמישה לתקוף את האב. לפי כתב האישום, הם בעטו בו בכל חלקי גופו, היכו אותו באגרופים והטיחו בו כיסאות ורהיטים שהיו במקום – גם כשהיה שרוע על הרצפה. כתוצאה מהמעשים נחבל האב קשות, ובין היתר התגלה שבר באפו. מעשיהם של החמישה תועדו במצלמות המלון. אחד הצעירים אף מואשם כי נמלט מהמשטרה בעת ששוטרים הגיעו למקום במטרה לעצור אותו.

עו"ד דוד הלוי, המייצג את אחד הנאשמים, אמר: "מרשי מכחיש את המיוחס לו. זיהויו כמעורב באירוע מבוסס אך ורק על מסדר זיהוי תמונות שבו המתלונן סירב לענות לשאלות שהוצגו לו, והתנהגותו מעלה סימני שאלה קשים בנוגע לאמיתות התלונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מלון גני ירושלים, יולי 2015. מור שאולי
הבריכה בירושלים שבה אירעה התקיפה בתחילת החודש/מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully