וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: צעיר פרץ לסניף "קופיקס" ארבע פעמים - באותו השבוע

19.7.2015 / 16:15

בן 28 חשוד כי גנב רכוש מאותו סניף בית קפה בשוק הפשפשים ביפו. הוא נעצר ויובא להארכת מעצר. במקרה אחר, חשוד בפריצה נמלט לכאורה מהדירה שאליה פרץ ישירות אל הניידת, והפציר בבלש: "סע מהר"

צילום: צילומי אבטחה, עריכה: גדי וינסטוק

תושב יפו בן 28 חשוד כי פרץ השבוע ארבע פעמים לאותו סניף של "קופיקס" בתל אביב. לפי החשד, הצעיר פרץ לסניף בשוק הפשפשים ביפו וגנב רכוש מהמקום, בין היתר מכלי מיץ, בקבוק אלכוהול וכסף מזומן. שוטרי סיור של מרחב יפתח עצרו אותו אתמול (שבת) לאחר שפרץ לכאורה למקום וגנב את הקופה. הוא יובא היום לדיון בהארכת מעצרו.

לקריאה נוספת:
דריסת גל בק: נהגת המונית מסרה עדות נוספת – ודבקה בגרסתה
"הוא ימות פה היום": אישום נגד 5 הצעירים שתקפו אב בבריכה
משפחת חקלאי שנרצח לראש הממשלה: "פשע שנאה אכזרי"

תיעוד: פרץ ארבע פעמים לסניף קופיקס ביפו וגנב ציוד. צילום מסך
תיעוד הפריצה לקופיקס/צילום מסך

במקרה גניבה אחר בעיר, נעצר אתמול בן 38 מבאר שבע בחשד שפרץ לדירה ברחוב אלישיב בעיר וחיטט בארנקו של בעל הבית. כשהגיעו השוטרים, הפתיע החשוד את לובשי המדים ואמר כי הוא אינו הפורץ ואף נגנבו מרשותו זוג אופניים חשמליים ועתה הוא מחפש אחריהם. לטענתו, הוא ראה בדירה אור דולק וחשב כי אולי יש במקום מצלמות אבטחה שיסייעו לו באיתור החשוד.

שלשום התקשרה תושבת רמלה למשטרה ודיווחה על אדם חשוד אשר מנסה להיכנס לבתים דרך חלונותיהם. צוות בילוש של משטרת רמלה הגיע למקום וביצע סריקות. כשהבחינו כי אחת הדירות נפרצה, פתח אחד הבלשים את דלת הניידת הסמויה והבחין בחשוד שרץ מהדירה ישירות לניידת, התיישב בה ואמר: "סע מהר, סע מהר". החשוד, תושב העיר בן 28, נעצר ונחקר, והוא חשוד בפריצות נוספות שאירעו ברמלה ובעלות מאפיינים דומים. מעצרו הוארך אמש עד יום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully