וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש מכוניות של אנשי חמאס התפוצצו בעזה; דאעש קיבל אחריות

19.7.2015 / 12:00

חמישה כלי רכב של אנשי הזרוע הצבאית בחמאס ושל הג'יהאד האיסלאמי התפוצצו בשכונת שייח רדוואן בעיר. ארגון המזוהה עם "המדינה האיסלאמית" קיבל אחריות. מנגנוני הביטחון של חמאס חוקרים: "המבצעים לא יחמקו מעונש"

עריכה: מתן חדד

חמש מכוניות ממולכדות בחומרי נפץ ששייכת לאנשי חמאס התפוצצו הבוקר (ראשון) בעזה. כתוצאה מכך נפגעו שני אנשים באורח קל. ברשת "אל-ג'זירה" דווח כי ארגון המזוהה עם ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) קיבל אחראיות לפיצוץ.

הפיצוץ אירע בסביבות השעה 06:00 בבוקר בשכונה שייח רדוואן. ככל הידוע, הנפגעים הם שני עוברי אורח. לפי הדיווח בערוץ הטלוויזיה "אל-מיאדין", יעד הפיצוץ היו חמישה כלי רכב של אנשי הזרוע הצבאית בחמאס ובג'יהאד האיסלאמי. דובר משרד הפנים של חמאס, איאד אל-בזם, אמר כי מנגנוני הביטחון של הארגון חוקרים את האירוע. "מבצעיו לא יחמקו מעונש", כתב בפייסבוק.

לקריאה נוספת:
היום – הגיוס הראשון לשירות מקוצר של 32 חודשים
הציוד לרקטות ולמנהרות חמאס מגיע בכלל מישראל
ההפתעות שמכינים אנשי כיפת ברזל לחמאס

פיצוצים ברכבים ממלוכדים של אנשי חמאס בשכונת שייח' רדואן בעיר עזה. טויטר, אתר רשמי
זירת פיצוץ המכוניות, הבוקר בעזה/אתר רשמי, טויטר

בתוך כך, גורם פלסטיני בכיר מסר לוואלה!NEWS כי גל המעצרים שביצעו מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית בגדה המערבית מנעו שורה של פיגועים נגד מטרות ישראליות ומטרות של הרשות. מתחילת החודש נעצרו יותר מ-250 פעילי חמאס במסגרת המעצרים. לדברי הבכיר, העצורים משתייכים לתאים רדומים של חמאס. בין היתר הם תכננו לחטוף ישראלים, לבצע פיגוע ירי בכבישים ביהודה ושומרון, לתקוף מחסומים ולחסל בכירים פלסטינים.

את חוליות הטרור של חמאס בגדה מפעיל "משרד הגדה", מעין גוף של הזרוע הצבאית של הארגון הנמצא בעזה ומורכב כולו ממגורשי עסקת שליט לעזה, תושבי הגדה במקור. בראש המשרד עומד סאלח אל-ערורי, שיושב בטורקיה. למשרד הגדה ישנם שני מפקדים: עבד א-רחמן ע'נימאת, חבר חוליית צוריף שפעלה בשנות ה-90, ומאזן פוקהא, שאחראי לשליחת מחבל לפיגוע התאבדות בירושלים ב-2002. בכיר חמאס נוסף ששמו הוזכר כמי שמעורב בניסיונות הבלתי פוסקים של חמאס לבצע פיגועים בגדה הוא שר הפנים לשעבר, פתחי חמאד.

(עדכון ראשון: 08:32)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פיצוצים ברכבים ממלוכדים של אנשי חמאס בשכונת שייח' רדואן בעיר עזה. טויטר, אתר רשמי
עשן מיתמר מאזור הפיצוץ בעזה, הבוקר/אתר רשמי, טויטר
פיצוצים ברכבים ממלוכדים של אנשי חמאס בשכונת שייח' רדואן בעיר עזה. טויטר, אתר רשמי
פיצוצים ברכבים ממלוכדים של אנשי חמאס בשכונת שייח' רדואן בעיר עזה/אתר רשמי, טויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully