וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבריין נעצר עם אקדח במכנסיים: "לא יודע איך הוא הגיע לשם"

18.7.2015 / 0:27

שלושה חברי כנופייה מהדרום נאשמים כי ניסו להתנקש בחברי כנופייה יריבה. כשנעצרו, נמצאו על גופם אקדח, תחמושת ושני סכינים. "מדובר בפעילות איכותית שמנעה פגיעה בחיי אדם"

צילום מסך

כתב אישום הוגש אתמול (שישי) נגד שלושה חברי כנופיה מאזור הדרום, שתכננו להתנקש ביריביהם בתחילת החודש. זאת, בתום פעילות סמויה של היחידה המרכזית של משטרת מרחב לכיש. במהלך חיפוש של המשטרה נתפסו על גופם של החשודים אקדח, תחמושת ושני סכינים. "אין לי מושג איך זה הגיע לשם", אמר חשוד לשוטרים שמצאו את האקדח בתחתוניו.

בתקופה האחרונה זיהו במשרדי המשטרה כי מתקיים סכסוך בין שתי כנופיות עבריינים באזור הדרום. "הסכסוך כלל כמה ניסיונות פגיעה הדדיים בין חברי הכנופיות על רקע מאבקי שליטה ביניהם", אמר מפקד ימ"ר לכיש, סגן-ניצב יגאל קלימיאן. "כאשר הבנו שמדובר בסכסוך אלים ומסוכן נכנסנו מיד לתמונה".

עוד בוואלה!NEWS:
ההפתעות שמכינים אנשי כיפת ברזל לחמאס
מנסים למנוע מערבים לרכוש דירה בלוד, אך לתושבים זה לא מפריע
הסכין, החולצה והדוד הקבלן: השאלות המטרידות על רצח איציק מור

אקדח שנמצא על גופו של חבר כנופיה מהדרום יולי 2015. חטיבת דובר המשטרה
כאשר הבנו שמדובר בסכסוך מסוכן נכנסנו לתמונה?. האקדח והתחמושת שנתפסו אצל החשודים/חטיבת דובר המשטרה

בלשי היחידה התחקו אחר העבריינים באמצעות פעילות סמויה שהגיעה לשיאה לפני עשרה ימים. הבלשים זיהו את שלושת החשודים, חברי אחת הכנופיות, נוסעים יחד במונית למרכז הארץ. כשהגיעו לאחד הישובים באזור המרכז, הם החלו להתקדם לכיוון שטח נטוש, שם לקחו את האקדח והתחמושת והתחילו בנסיעה חזרה דרומה.

בשלב זה של הפעילות הבינו הבלשים כי ככל הנראה, השלושה בדרכם לניסיון חיסול. באזור צומת גן יבנה עצרו אותם הבלשים, הוציאו אותם מהמונית וערכו חיפוש בגופם. בתחתוניו של אחד החשודים מצאו הבלשים שקית שבתוכה אקדח, ובכיסו תחמושת מתאימה. כשנשאל החשוד לפשר אמצעי הלחימה על גופו ולכוונותיו הוא טען כי אינו יודע מה האקדח עושה במכנסיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אקדח שנמצא על גופו של חבר כנופיה מהדרום יולי 2015. חטיבת דובר המשטרה
?פעם נוספת סוכל ניסיון חיסול חשבונות אלים בין עבריינים"/חטיבת דובר המשטרה

החשודים, תושבי שדרות ואשקלון, נעצרו ונלקחו לחקירה במשרדי ימ"ר לכיש. בחקירתם התברר כי אחד מהם שוחרר ממאסר בגין עבירות אמצעי לחימה ואחר שוחרר ממעצר בגין אירועי אלימות קשים. בתום החקירה, ולאחר שמעצרם הוארך כמה פעמים בבית משפט השלום באשקלון, צפויה היום פרקליטות מחוז דרום להגיש נגדם כתב אישום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע בגין קשירת קשר לביצוע פשע ועבירות נשק.

"פעם נוספת סוכל ניסיון חיסול חשבונות אלים בין עבריינים", מסר נצ"מ אלי כזרי. "מדובר בפעילות איכותית שמנעה פגיעה בחיי אדם, ואולי גם באזרחים חפים מפשע. זהו מאבק ארוך ומתמשך המעסיק אותנו יום יום, במשך כל ימות השנה, ואני סבור כי עוד נכונו לנו אתגרים רבים בהתמודדות המורכבת מול אותן כנופיות אלימות. כפי שהוכח לא אחת וגם בפעילות הזו - אני בטוח שנוכל להם".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

(עדכון ראשון: 18:20)

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully