וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קושי ראייתי": בן 17 דקר למוות נער בחולון ולא הורשע ברצח

15.7.2015 / 1:09

בית המשפט קיבל את הסדר הטיעון עם הקטין, שדקר למוות את יוסף זוהר לפני חצי שנה במרכז מסחרי בחולון. סעיף העבירה הופחת להריגה, אחרי שהוצגו "קשיים שכרסמו בבסיס כתב האישום". הפרקליטות תבקש מאסר של כעשר שנים

הנער בן ה-17 שדקר למוות את יוסף זוהר בן ה-14 לפני חצי שנה בחולון, הורשע שלשום (שני) על פי הודאתו בהריגה, במסגרת הסדר טיעון שבו הופחתה העבירה מרצח להריגה. סנגורו של הקטין, עורך הדין קובי בן שעיה, שכנע את בית המשפט המחוזי בתל אביב, בשבתו כבית משפט לנוער, כי קיימים קשיים ראייתיים להוכיח שהייתה כוונה לגרום למותו של המנוח. הפרקליטות הודיעה כי תדרוש עונש של עשר וחצי שנות מאסר, ופיצוי כספי גבוה למשפחת זוהר.

האירוע, על פי כתב האישום, מקורו בסכסוך בין הנאשם לזוהר. בתחילת ינואר השנה הגיע הנאשם בשעות הערב למרכז מסחרי בחולון יחד עם ארבעה מחבריו, שאחד מהם מכיר את זוהר. הנאשם המתין ליד המספרה שבמרכז המסחרי, והמכר המשותף הוביל את זוהר לכיוון אותו מקום. בשלב זה, אחד מהחברים של הנאשם ניסה למנוע עימות, אולם זה החל לרוץ לעבר זוהר, שנמלט לעבר היציאה האחורית של המרכז המסחרי. בעודו רודף אחרי זוהר ומקלל אותו, צעק לעברו המנוח "עזבו אותי". הנאשם שהדביק את הפער שלף סכין, כך לפי האישום, ודקר את זוהר בצווארו ובישבנו שצעק לעזרה: "הורגים אותי, אני מת, תעזרו לי".

עוד בנושא:
הגרפיטי היה על הקיר: כתובות נאצה נגד הנער שנרצח בחולון
"הוא דקר והותיר את הנער מדמם על הכביש"

יוסף זוהר, נער בן 14 שנדקר למוות בחולון, 7 בינואר 2015. פייסבוק, צילום מסך
זוהר/צילום מסך, פייסבוק

מיד לאחר הדקירה, נמלט הנאשם מהמקום כשהוא מותיר את זוהר מדמם. במהלך מנוסתו, הצטרפו אליו שניים מחבריו, בהם המכר המשותף. כתוצאה מהדקירה בצוואר, איבד זוהר דם רב והתמוטט. אנשי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום מצאו אותו מחוסר הכרה וללא דופק. בהמשך נקבע מותו.

לוואלה!NEWS נודע כי משפחתו של זוהר התנגדה להסדר הטיעון עם הדוקר, אולם למרות זאת החליטו בפרקליטות בכל זאת לחתום עמו. לדברי עורך הדין בן שעיה, ההסדר התקבל אחרי שהציג קשיים ראייתיים ש"כרסמו בבסיס כתב האישום".

לפני שהוגש כתב האישום נחשף בוואלה!NEWS כי במרכז המסחרי שבו מצא זוהר את מותו, רוססו כתובות בגנותו וכתובות שמהן עולה איום על חייו. אחת הכתובות רוססה על ארון חשמל במרחק של שני מטרים בלבד מהמקום שבו נמצאה גופתו. הכתובות, כך נראה, רוססו לפני הרצח. אחד השכנים סיפר כי כתובות איומים נכתבו על אחד הקירות במקום גם נגד קרוב משפחה של זוהר. בין היתר, רוססו הכתובות: "יוסף כרובי זוהר הבן זונה" ו"יוסף Dead". השכנים הביעו אז תמיהה כיצד לא הצליחה המשטרה לזהות את הסכנה בזמן ולהציל את חיי הנער.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

(עדכון ראשון: 20:23)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
כתובת גרפיטי נגד הנער יוסף זוהר שנרצח בחולון. אבי אשכנזי, מערכת וואלה!
כתובת האיום "יוסף Dead"/מערכת וואלה!, אבי אשכנזי
כתובת גרפיטי נגד הנער יוסף זוהר שנרצח בחולון. אבי אשכנזי, מערכת וואלה!
"זוהר הבן זונה". כתובת בשכונת הנרצח לפני המקרה/מערכת וואלה!, אבי אשכנזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully