וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 17 הואשם ברצח בחולון: דקר והותיר את הנער מדמם על הכביש

26.1.2015 / 14:51

כתב אישום הוגש נגד תושב חולון בגין דקירתו למוות של יוסף זוהר, בן 14, בעקבות סכסוך שטיבו לא ידוע. זוהר ניסה לברוח, אך הנאשם רדף אחריו. רגעים לפני מותו, צעק: "תעזרו לי, הורגים אותי, אני מת"

צילום: דוד קורן, עריכה: יאיר דניאל

תושב חולון בן 17 הואשם היום (שני) ברצח יוסף זוהר, בן 14, בדקירות סכין לפני כשבועיים במרכז המסחרי שבשכונת ג'סי כהן בעיר. על פי כתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז תל אביב לבית המשפט המחוזי בעיר, בשבתו כבית משפט לנוער, התגלע סכסוך בין הנאשם לנרצח, במהלכו דקר הנאשם את הנער ונמלט מהמקום. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם, שנעצר לפני כשבוע וחצי, עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מפרטי כתב האישום עולה כי הנאשם, המיוצג על ידי עורך הדין משה יוחאי, הגיע לקיוסק במרכז המסחרי יחד עם ארבעה מחבריו, אחד מהם מכר של הנרצח. זמן קצר לאחר מכן, הגיע זוהר למקום. בעקבות הסכסוך שהתגלע בין הנאשם לזוהר, שטיבו אינו ידוע, החליט הנאשם להמתין לזוהר ליד המספרה שבמרכז המסחרי.

עוד בוואלה! חדשות:
הגרפיטי היה על הקיר: כתובות נאצה נגד הנער שנרצח בחולון
רצח הנער בחולון: שני נערים ששוחררו - נעצרו מחדש
חשד לרצח: נער בן 14 נדקר למוות בגינה ציבורית בחולון

יוסף זוהר, נער בן 14 שנדקר למוות בחולון, 7 בינואר 2015. פייסבוק, צילום מסך
זוהר/צילום מסך, פייסבוק

לאחר מכן, בעקבות שיחה שקיים זוהר עם המכר המשותף, הוא הלך לכיוון המספרה. ארבעת חבריו של הנאשם צעדו מאחוריו. אחד מהחברים אחז בנאשם וניסה לשוחח עמו, אך הנאשם השתחרר מאחיזתו והחל לרוץ לכיוון זוהר, שניסה להימלט לכיוון היציאה האחורית של המרכז המסחרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הנאשם המשיך לרדוף אחריו, תוך שהוא מקלל וצועק. זוהר צעק: "תעזבו אותי". אולם זמן קצר לאחר מכן שלף הנאשם סכין שהייתה ברשותו, ודקר את זוהר בצווארו ובישבנו. זוהר החל לצעוק: "תעזרו לי, הורגים אותי". לאחר מכן, צעק: "אני מת, אני מת".

מיד לאחר הדקירה, נמלט כאמור הנאשם, והותיר את זוהר מדמם במקום. במהלך מנוסתו, הצטרפו אליו שניים מחבריו, בהם המכר המשותף, והשלושה המשיכו להימלט יחד. כתוצאה מהדקירה בצוואר, זוהר איבד דם רב ונפל על הכביש. הוא ביקש מעוברי אורח שהגיעו למקום לאחר ששמעו את צעקותיו שלא יעזבו אותו. פרמדיק מגן דוד אדום שהוזעק למקום מצא אותו מחוסר הכרה וללא דופק, ובהמשך נקבע מותו.

לוואלה! חדשות נודע כי לפחות ארבע מצלמות אבטחה המותקנות בבנייני מגורים בשכונה אמורות היו לתעד את רצח הנער. שלוש מהמצלמות מכוונות לכניסה של הסמטה שבה נרצח זוהר ואילו מצלמה רביעית מכוונת בדיוק למקום שבו נמצאה גופתו. המצלמה ממוקמת בחצר פרטית במרחק של שלושה עד ארבעה מטרים מהמקום שבו אותרה הגופה והיא מכוונת בדיוק לזירה. במשטרת מרחב אילון אישרו כי בידיהם סרטי אבטחה ממצלמות המרחב הציבורי באזור.

לפניות לכתבת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully