וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של הדר גולדין בוושינגטון: "באתי להחזיר את אחי"

בכינוס של ארגון נוצרי אוונגליסטי, קרא צור גולדין לקהילה הבינלאומית למנוע את שיקומה של רצועת עזה עד להשבת גופתו של אחיו התאום, שנהרג במבצע "צוק איתן". "הגיע הזמן שנפסיק לשחק לידי חמאס"

עריכה: ניר חן, מעצב גרפי: אביחי ברוך

(שנה אחרי: נחשפו ההקלטות מ"יום שישי השחור" ברפיח)

"באתי להחזיר את אחי התאום הביתה" – כך אמר אמש (שני) בכנס בוושינגטון צור גולדין, אחיו של סגן הדר גולדין, שנהרג בהיתקלות עם לוחמי חמאס ב"יום שישי השחור" בפאתי רפיח, במהלך מבצע "צוק איתן". גולדין אמר את הדברים בכינוס השנתי של הארגון האוונגליסטי "נוצרים מאוחדים למען ישראל" (CUFI) בהשתתפות חברי סנאט וקונגרס.

גולדין קרא לקהילה הבינלאומית למנוע את שיקום רצועת עזה עד להחזרת גופת אחיו וגופתו של סמל-ראשון אורון שאול, שנהרג בתקרית הנגמ"ש בשכונת שג'אעיה בעזה. לדבריו, "המשא ומתן הקרוב הוא הזדמנות לשנות מדיניות של 30 שנה של חולשה בהתמודדות עם סוגיית החטיפות, כלי הנשק המנצח במלחמה הפסיכולוגית של חמאס ושל חיזבאללה נגד ישראל".

עוד בוואלה חדשות:
"ישראל פנתה לחמאס כדי לדון בהשבת גופות חיילי צה"ל מעזה"
אחותו של הדר גולדין: "שכחו מהחיילים שלא חזרו מ'צוק איתן'"
"אחד נעלם": הרגע שבו הוכרז "קוד חניבעל" אחרי חטיפת גולדין. האזינו

צור גולדין נואם בכנס השנתי של ארגון CUFI בוושינגטון, יולי 2015. CUFI,
צור גולדין, אמש/CUFI

"אני קורא למנהיגי העולם למנוע כל צעד לשיקום עזה, עד אשר תוחזר גופתו של אחי ז"ל", הוסיף גולדין. "הגיע הזמן שאנו, בני העולם החופשי, נקבע את הכללים לחמאס ונפסיק לשחק לידיו. זה הזמן לגרום לאויב להפסיק להאמין בשיטתו, זו ההזדמנות להביא לשינוי שנובע מעמדת כוח, צדק ומוסר, שינוי במסגרתו אנו קובעים לחמאס את הכללים ולא שבויים בקונספציה המשחקת לידי חמאס".

בשבוע שעבר מסר גורם בכיר בחמאס לסוכנות הידיעות הטורקית כי ישראל ביקשה לפתוח במשא ומתן עמו על השבת גופותיהם של סגן גולדין ושל סמ"ר שאול. הגורם מסר כי לפני יותר מחודש העביר מתווך אירופאי מסר לחמאס, שלפיו ישראל מעוניינת לפתוח ערוץ שיחות בנוגע להשבת הגופות. לדבריו, חמאס מסר למתווך כי "אין בכוונתו לדון בסוגיה" לפני שישוחררו ללא תנאי כל משוחררי עסקת שליט, שנעצרו מחדש.

סגן הדר גולדין, שנפל במהלך מבצע צוק איתן, עם אחיו התאום צור והאחות איילת. שלומי גבאי, באדיבות המשפחה, באדיבות המשפחה
האחים צור, איילת והדר גולדין/באדיבות המשפחה, שלומי גבאי, באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully