וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 שנות מאסר ליועץ פנסיה שגנב 400 אלף שקל מניצולת שואה

13.7.2015 / 22:53

היועץ, שלא החזיק ברישיון לייעוץ השקעות, פגש בקשישה בת ה-94 בבית החולים ברזילי שבאשקלון והבטיח לה ריבית גבוהה בתמורה להשקעה של 400 אלף שקלים. בנוסף למאסר, הוא חויב גם בקנס ובפיצויים

המרכז הרפואי ברזילי, אשקלון. ראובן קסטרו
הנאשם פגש את ניצולת השואה והונה אותה בבית החולים ברזילי שבאשקלון/ראובן קסטרו

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר הבוקר (שני) על תושב שדרות שלוש שנות מאסר בפועל וקנס בסך 250 אלף שקלים, לאחר שרימה ניצולת שואה בת 94 במסגרת עבודתו כיועץ פנסיה מורשה. הנאשם הורשע במסגרת הסדר טיעון ב-18 עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ו-15 עבירות של גניבה בידי מורשה. מכתב האישום עולה כי הוציא במרמה מהניצולה בסך הכול 400 אלף שקלים.

הוא פגש את הניצולה בבית החולים ברזילי שבאשקלון, במסגרת עבודתו עם החברה "מט"ח 24 בע"מ", אשר עוסקת בתחום מסחר במטבע חוץ. בהסכם שחתם עם החברה, נקבע כי יקבל ממנה עמלות שנגזרות משיעורי כספי הלקוחות שיגייס עבור החברה. באותה התקופה הוא היה יועץ פנסיה מורשה, אך ללא רישיון לייעוץ השקעות. הוא פנה אליה בבית החולים ואמר לה שהוא ישקיע את כספה והיא תקבל אותו בחזרה עם ריבית גבוהה – דבר שלבסוף לא קרה.

במסגרת הדיונים בעניינו, העידה הקורבן בהצהרתה כי משפחתה נספתה בשואה והיא נותרה ערירית וחולה. הנאשם, כך סיפרה בהצהרה, גנב ממנה במרמה את שארית חסכונותיה וכעת אין לה אפשרות לקנות תרופות או מצרכים חיוניים והיא בכאב גדול. בנוסף לעונש שקיבל, הנאשם חויב בפיצויים של תשעה מתלוננים מלבד ניצולת השואה.

עוד ידיעות בוואלה!NEWS:
זריף מבהיר: "שיחות הגרעין לא יסתיימו הלילה"
חרף ההסכם, יוון עדיין זקוקה למהפך תרבותי כדי להציל את עצמה
יומיים אחרי ששוחרר: חאדר עדנאן עוכב לחקירה בכניסה לירושלים

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully