וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים אחרי ששוחרר: חאדר עדנאן עוכב לחקירה בכניסה לירושלים

פעיל הג'יהאד האיסלאמי, ששבת רעב במשך 55 ימים ושוחרר בלילה שבין שבת לראשון, עוכב על ידי המשטרה לאחר שנכנס לעיר ללא היתר, בדרכו לתפילה חגיגית בהר הבית. כעבור כמה שעות, הוא שוחרר לביתו

אחרי כמעט שנה: העציר המנהלי חאדר עדנאן שוחרר לביתו/צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

פעיל הג'יהאד האיסלאמי חאדר עדנאן, ששוחרר לפני יומיים ממעצר מנהלי אחרי 55 ימים שבמהלכם שבת רעב, עוכב אמש(שני) לחקירה לאחר שנכנס לירושלים ללא היתר, ושוחרר לביתו שבג'נין הלילה. עדנאן עוכב בידי שוטרים בכניסה לעיר העתיקה, כאשר היה בדרכו להר הבית להשתתף בתפילת לילת אל-קדר של סיום חודש הרמדאן. "מועדון האסיר הפלסטיני" דיווח מוקדם יותר כי הרשויות בישראל מסרו לו שחאדר עדנאן ישוחרר תוך כמה שעות, ובהמשך אישר כי הוא אכן שוחרר.

עדנאן, ששבת רעב במשך חודש וחצי עד שהוסכם לשחררו לפני כשבועיים, שוחרר בלילה שבין שבת לראשון מהמרכז הרפואי של שב"ס שבמתחם כלא איילון והועבר לידי צה"ל לשם החזרתו לביתו. רשת "פלסטין היום" דיווחה כי במסגרת ההסכם לשחררו הייתה כלולה התחייבות שלא לעצור אותו שוב במעצר מנהלי. בשל מצבו הבריאותי של עדנאן, הוא אושפז בטרם סיום שביתת הרעב שלו בבית החולים אסף הרופא.

עדנאן שוחרר על בסיס החלטת השב"כ והממשלה בעקבות פגישה בין בא כוחו של עדנאן, עו"ד אוסמה א-סעדי, לבין נציגי הנהלת שירות בתי הסוהר. מעט לפני כן הזהיר שר האסירים הפלסטינים, עיסא קראקע, כי עדנאן עלול למות בכל רגע, והאשים את השב"כ בהתמהמהות ניהול המשא ומתן לסיום שביתת הרעב שלו. אמש מסר קראקע כי עדנאן איים לשוב לשביתת רעב אם לא ישוחרר ממעצרו אתמול במגרש הרוסים.

לקריאה נוספת בנושא
אחרי כמעט שנה: שוחרר חאדר עדנאן, העציר המנהלי ששבת רעב
למרות ההחלטה לשחררו: חאדר עדנאן שוב נאזק למיטתו

(עדכון ראשון: 21:27)

העציר המנהלי חאדר עדנאן משתחרר, יולי 2015. רשת אל-קודס, צילום מסך
חאדר ענדאן לאחר שחרורו/צילום מסך, רשת אל-קודס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully