וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צירוף מקרים? הרחוב של משפחת מנגיסטו שופץ לאחר שנים של הזנחה

14.7.2015 / 0:18

תושבי רחוב מילרוד שבאשקלון תהו היום לפשר שיפוץ כניסות הבתים דווקא ברחוב שלהם, שלושה ימים בלבד לאחר ביקורו של נתניהו בבית משפחתו של השבוי ברצועת עזה. החברה המשפצת: "מדובר בצירוף מקרים, אין קשר לאירוע"

עריכה: מתן חדד

כניסות הבתים ברחוב מילרוד באשקלון, שבו מתגוררת גם משפחתו של אברהם מנגיסטו שמוחזק ברצועת עזה, החלו אתמול (שני) לעבור שיפוץ על ידי קבלי חברת "עמיגור". תושבי הרחוב סיפרו כי השיפוץ האחרון במקום היה לפני שנים רבות וכי הכניסות לבתים מוזנחות כבר זמן רב. לדבריהם, לא ברור אם מדובר בצירוף מקרים או במעשה מכוון לאור האסון שפקד את משפחת מנגיסטו והאירועים האחרונים ביחסיהם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ונציגיו.

הקבלנים ששכרה החברה החלו לעבוד ברחוב שלושה ימים בלבד לאחר שביקר ראש הממשלה בנימין נתניהו בבית המשפחה ביום שישי. במסגרת השיפוץ, החליפו הקבלנים את הנורות בכניסות ואף החלו לצבוע את אזורי הרכוש המשותף בין הבניינים ברחוב. למרות תהיות התושבים, ב"עמיגור" הבהירו כי אין קשר בין השיפוץ לבין משפחת מנגיסטו. "מדובר בצירוף מקרים. 'עמיגור' מבצעת שיפוצים במספר רחובות בעיר ואין קשר לאירוע", אמר גבי אברג'יל, מנהל "עמיגור" באשקלון.

עוד בנושא:
אביו של הבדואי המוחזק בעזה: גורמים במגזר פועלים להשיבו
יעלון: "לא תהיה עסקה עם חמאס להשבת האזרחים"
"נפל בין הכיסאות": איך אפשר היה לעזור לאברהם מנגיסטו?

בית משפחת אברהם מנגיסטה, הצעיר הישראלי שבידי חמאס, יולי 2015. שי מכלוף
בית משפחת מנגיסטו באשקלון/שי מכלוף

נתניהו הזמין בשבוע שעבר את בני המשפחה לפגישה בירושלים, אולם האחרונים ביקשו לדחות את הפגישה משום שהאם אינה חשה בטוב. לפיכך, הוא הגיע ביום שישי לביתם שבאשקלון. "אנחנו מעריכים את ביקורו של ראש הממשלה", נמסר מנציגי המשפחה. "הוא נתן לנו סקירה ושיתף אותנו בכל הידוע למדינה מהיום בו אברה חצה את הגבול ועד למצב כעת". כמו כן, המשפחה ביקשה מראש הממשלה שיעשה הכל כדי להחזיר את אברה הביתה בשלום ומבקשת מהציבור להמשיך ולשמור על איפוק.

"באתי להיות עם משפחת מנגיסטו ודיברנו על אברה. אנחנו עושים כל מה שביכולתנו להחזירו לארץ, כפי שאנחנו נמצאים גם בקשר עם משפחת אזרח ישראלי נוסף במטרה להחזיר אותו לארץ", אמר אז נתניהו בפתח ביתם. "אנחנו עומדים כאן מול אויב מאוד אכזר שמתכחש לחובה ההומניטרית הבסיסית להחזיר אזרחים תמימים לארצם", הוסיף. "נעשה כל מה שצריך כדי להחזיר את האזרחים האלה הביתה".

(עדכון ראשון: 19:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully