וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של הבדואי המוחזק בעזה: גורמים במגזר פועלים להשיבו

13.7.2015 / 18:09

בריאיון לסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" אמר אביו של הצעיר כי רק ביום רביעי האחרון נודע לו כי בנו נמצא ברצועה וכי הוא לא חושש לחייו. קרוב משפחה: "כל פגיעה בו תפגע במעמד חמאס בקרב הבדואים בנגב"

צילום: אחמד אבו-סוויס, עריכה: יאיר דניאל

משפחתו של הצעיר מהפזורה הבדואית המוחזק ברצועת עזה אמרה היום (שני) כי הוא אינו נמצא בסכנת חיים. בריאיון לסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען", אמר אביו של הצעיר כי גורמים ברצועה ובמגזר הערבי בישראל פועלים בערוצים לא רשמיים על מנת להשיבו לביתו. "אני לא דואג, העניין ייפתר על ידי הנכבדים", אמר. עוד דווח כי המשפחה מבקשת שלא לקשור בינו לבין עסקת חילופי שבויים אפשרית בין ישראל לחמאס.

לדברי האב, מאז שנעדר בנו סברה משפחתו כי הוא בגדה המערבית או במצרים, ורק ביום רביעי האחרון, יום לפני הסרת צו איסור הפרסום, פנו אליהם לראשונה מהמשטרה ועדכנו אותם כי ייתכן שבנם שבוי בידי חמאס ברצועת עזה. האב סירב להרחיב על אודות המאמצים להשבת בנו, מחשש שכל דבר שיאמר עלול "להתפרש לא נכון" ולפגוע במאמצים להשיב את הבן.

שוטרי חמאס בטקס הסיום של הקורס בעזה, יוני 2015. רויטרס
יפגע במעמד הארגון בקרב הבדואים. שוטרי חמאס ברצועה/רויטרס

עוד דיווחה סוכנות הידיעות כי הצעיר בן ה-28, ששמו לא פורסם לבקשת משפחתו, הוא הבן הבכור במשפחה בת 12 ילדים מפרבר של היישוב חורה שבנגב, המשתייכת לאחת החמולות הגדולות בנגב.

אחד מקרובי משפחתו של הצעיר אמר: "עם כל הכבוד, לא מדובר כאן בחייל ישראלי אלא בערבי מוסלמי מהנגב, שסובל מבעיות נפשיות מגיל 17. כל פגיעה בו תפגע במעמדו של חמאס בקרב כל הבדואים בנגב. לאורך כל התקופה מאז שהוא נעלם, פחדנו שהוא מת, ומאז שנודע לנו שהוא נמצא בעזה אנו לא דואגים ומקווים כולנו כי הוא ישוב במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully