וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוגה שלישית ביום: הולכת רגל כבת 40 נדרסה למוות ליד בית דגן

13.7.2015 / 0:15

האישה נפגעה מכלי רכב, שלדברי עד ראייה חצה את הצומת במהירות גבוהה: "הוא לא הספיק לבלום". בנגב נפצע הולך רגל באורח קשה מפגיעת מונית. מוקדם יותר נהרגו שני בני אדם בתאונות בצפון

צילום: דוברות מד"א, עריכה: שניר דבוש

הקטל בדרכים: הולכת רגל כבת 40 נדרסה למוות אמש (ראשון) על ידי כלי רכב חולף בסמוך לצומת בית דגן. כוחות מד"א הגיעו למקום ונאלצו לקבוע את מותה של האישה שהייתה שרועה ללא סימני חיים. פצוע נוסף באורח קל פונה לבית החולים אסף הרופא שבצריפין. כביש 44 לראשון לציון נחסם לזמן מה לתנועה בשל התאונה. זו ההרוגה השלישית ביממה האחרונה בתאונות דרכים.

"זה היה ממש מפחיד, עסקנו בעבודות בכביש כשהבחנו ברכב נוסע במהירות וחוצה את הצומת. הוא לא הספיק לעצור ואפילו לא בלם", סיפר יוסי עמרם, עד ראייה לתאונה הקטלנית, שלא ידע לומר בוודאות אם הנהג עבר את הצומת באדום. "מה שבטוח זה ששמענו את החבטה לפני הבלימה. הוא פשוט לא הספיק לעצור כשפגע בה למוות".

סגן-ניצב רמי רז מאגף התנועה סיפר כי מחקירה ראשונית עולה ששלוש נשים ניסו לחצות את הכביש במעבר חצייה, ואחת מהן נפגעה על ידי כלי הרכב שהגיע במהירות גבוהה. "המחזה שנגלה לעינינו היה קשה במיוחד", אמר. זירת התאונה, הנמצאת בסמוך למטה אגף התנועה של המשטרה, משתרעת לאורך של עשרות מטרים.

פרמדיק מד"א עוז גלזל סיפר כי כשהגיע לזירה נגלה לעיניו מראה קשה. "על הכביש שכבה אשה כבת 40 עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום. נער כבן 14 שישב ליד הנהג ברכב הפוגע נפצע ולאחר טיפול במקום פינינו אותו לבית החולים במצב קל".

באותה שעה כמעט נמסר למד"א מרחב נגב על הולך רגל שנפגע ממונית בכביש 31 סמוך לצומת חתרורים שבדרום. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לצעיר כבן 20 טיפול ראשוני בשטח, ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב קשה עם פגיעת ראש.

עוד ידיעות בוואלה!NEWS
גורם צבאי: הנער הסתובב והחזיק משהו, המח"ט חש סכנה
לאחר שלושה חודשים: עו"ד פישר שוחרר למעצר בית
זריף: טרם הגענו להסכם, שיחות הגרעין לא יוארכו

תאונת דרכים קטלנית בצומת בית דגן 12 יולי 2015. צילום: יוסי צמח ומתן מנור תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
התאונה בבית דגן/מערכת וואלה! NEWS, צילום: יוסי צמח ומתן מנור תיעוד מבצעי מד"א

נוסף על כך, שני בני אדם נהרגו בשעות היום בתאונות דרכים בצפון הארץ. גבר כבן 60 נהרג בהתנגשות בין משאית לג'יפ בכביש 65, בסמוך למושב כלנית שבגליל התחתון. חמישה בני אדם נוספים נפצעו בתאונה, אחד באורח קשה, אחד באורח בינוני ושניים קל. בתאונה נוספת הבוקר נהרג נהג משאית לאחר שמשאיתו התהפכה ועלתה באש בכביש 8277, בין היישובים ורד הגליל ואלמגור שבצפון הכינרת.

שמעון ביסמוט ויוסי חליבי, פרמדיקים של מד"א, סיפרו: "כלי הרכב היו מעוכים בצורה קשה, והנפגעים שחולצו מהרכבים בתוך זמן קצר היו מוטלים על הכביש בסמוך לרכבים".

(עדכון ראשון: 23:59)

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
תאונת דרכים קטלנית בצומת בית דגן 12 יולי 2015. צילום: יוסי צמח ומתן מנור תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
תאונת דרכים קטלנית בצומת בית דגן 12 יולי 2015/מערכת וואלה! NEWS, צילום: יוסי צמח ומתן מנור תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully