וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצדקה לאסון: 23 נמחצו למוות בחלוקת בגדים לעניים בבנגלדש

כ-1,500 תושבי המדינה התכנסו מחוץ למפעל טבק על מנת לקבל בגדים במסגרת תרומות חודש רמדאן. אלא שעם פתיחת האירוע, ב-05:00 בבוקר, פרצה המהומה. המשטרה מעריכה כי מניין ההרוגים יעלה

רויטרס

במסגרת חודש הרמדאן, מוסלמים רבים מספקים תרומות של אוכל וביגוד לעניים, כחלק ממנהג חשוב ומרכזי בצום. אלא שבבנגלדש חלוקת התרומות יצאה משליטה, כשבמהלך חלוקת בגדים הבוקר (שישי) 23 בני אדם נמחצו למוות ויותר מ-50 נפצעו. כ-1,500 נזקקים הגיעו לעיר מיימנסן שבצפון המדינה והתכנסו במתחם של מפעל טבק מקומי על מנת לקבל את הבגדים כבר ב-05:00 בבוקר.

עוד ידיעות מהעולם:
ארה"ב: האקרים חשפו פרטים אישיים של 21 מיליון אמריקנים
הדרישה האחרונה של יוון: 53 מיליארד אירו תמורת רפורמה במסים ובפנסיה
אין עדיין הסכם עם איראן: "המערב הקשיח את עמדותיו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת האסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"רוב ההרוגים היו נשים עניות ורזות", אמר מפקד תחנת המשטרה במיימנסן לסוכנות הידיעות הצרפתית. כמו כן, המשטרה מסרה כי היא מעריכה שמספר ההרוגים יעלה. עד כה נעצרו במסגרת האירוע שבעה בני אדם, בהם גם הבעלים של מפעל הטבק.

בנגלדש, הגובלת בהודו ובמיאנמר, מדורגת שמינית בעולם במדד הצפיפות. מדובר במדינה ענייה ביותר, אשר 60% מתושביה נמצאים מתחת לקו העוני. חקלאות היא מקור ההכנסה העיקרי במדינה ויותר ממחצית מתושבי בנגלדש עושים בחקלאות. מדי כמה שנים אף פוקד את המדינה רעב כבד בעקבות בצורת או שיטפונות שמשמידים יבולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully