וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: פקח נדרס למוות על ידי מבריח ביצים בדרום הר חברון

9.7.2015 / 19:00

חשוד מרכזי בתאונת "פגע וברח" בחודש שעבר שבה נהרג אריה שושן, פקח "מועצת הלול", נעצר. כמו כן, תשעה בני אדם נוספים נעצרו בחשד שסייעו בהסתרת כלי הרכב. הכיוון הלאומני נשלל

צילום: מצלמת אבטחה, עריכה: טל רזניק

חודש לאחר דריסתו למוות והפקרתו של אריה שושן, פקח "מועצת הלול" שבדרום הר חברון, נעצרו תושב חורה בן 26 החשוד במעשה, ותשעה מעורבים נוספים החשודים בסיוע לחשוד המרכזי. היחידה מרכזית (ימ"ר) נגב ומפלג התשאול של המחוז עצרו את החשודים לאחר חקירה שניהלו בפרשה בחודש האחרון מאז התאונה ובעקבות מידע מודיעיני שהגיע לצוות החוקרים.

מהחקירה עלה כי לצוות הפקחים הגיע מידע על כלי רכב מסחרי שעומד להבריח ביצים מהגדה לתחומי מדינת ישראל. הפקחים יצאו לשטח על מנת לאתר את כלי הרכב החשוד ואחרי זמן מה הצליחו לאתרו ופתחו במעקב אחריו. לאחר שזיהו הפקחים בוודאות כי מדובר בכלי הרכב החשוד, הם סימנו לו לעצור – אך הוא התעלם מהם. הפקחים פתחו במרדף אחרי כלי הרכב החשוד והוא עקף שלוש פעמים את המחסומים שהם הציבו על הציר. בפעם השלישית שבו עקף כלי הרכב את המחסום הוא פגע בשושן, פצע אותו אנושות ונמלט מהמקום בנסיעה פרועה. שושן, בן 46, פונה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע שם מת מפצעיו.

עוד בוואלה!NEWS:
נתניהו הבטיח "להשיב את אברהם", אך עדיין לא נפגש עם המשפחה
קטטות וגניבות: כך מעסיקים בני הנוער את השוטרים בקיץ
פרשה 512: ראש ארגון פשע ראשון שוחרר לביתו

אריה שושן, נהרג בתאונת דרכים, יוני 2015. פייסבוק, אתר רשמי
הפקחים נהגו לפי הנהלים לאורך כל הדרך. אריה שושן/אתר רשמי, פייסבוק

עוד עלה מהחקירה כי תשעה בני אדם, ששימשו חלק ממערך הברחת הביצים, סייעו לחשוד המרכזי להסתיר את כלי הרכב המסחרי לאחר ההפקרה. כל חומרי החקירה הועברו לפרקליטות מחוז דרום והיא תקבל את ההחלטה בנוגע לכתב האישום. טרם ברור מה יהיה סעיף האשמה נגד החשוד המרכזי, אך מסתמן שהוא יואשם בעבירה חמורה כמו הפקרה, שהעונש הצפוי לה הוא עד 20 שנות מאסר. בעבירת הדריסה הוא הנאשם היחיד ולא עלה שבעבירה זו היו שותפים נוספים.

על אף שהחשוד מכחיש כל קשר למיוחס לו, כתב האישום נגדו צפוי להיות חמור. לטענת החוקרים, הפקחים נהגו לפי הנהלים לאורך כל הדרך וכל האשמה באירוע היא על החשוד, שהתעלם מסימני הפקחים ולא בעצר במחסומים. הכיוון הלאומני נשלל במהלך חקירת האירוע.

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully