וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו חנכה מרכז הדרכה בתחנת כיבוי אש לזכר חלל "צוק איתן"

רעיית ראש הממשלה נפגשה עם הוריו של סמל אדר ברסנו, יליד העיר שנהרג בהיתקלות עם מחבלים ביולי האחרון. "סיפור נפילתו קורע לב", אמרה נתניהו להוריו. "אני מקווה שתשאבו מזיכרונו ומהנצחתו כוח ונחמה"

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בטקס חנוכת מרכז הדרכה בתחנת כיבוי אש בנהריה ע"ש אדר ברסנו ז"ל, 8 ביולי 2015. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו וח"כ נאוה בוקר ליד האנדרטה לזכרו של אדר ברסנו, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו השתתפה היום (רביעי) בטקס חנוכת מרכז הדרכה בתחנת כיבוי האש בנהריה, על שם סמל אדר ברסנו, לוחם צה"ל שנפל במבצע "צוק איתן" ותושב העיר. בטקס נכחו הוריו של אדר, שסיפרו לנתניהו כי לפני שהתגייס לצה"ל התנדב לצופי האש בעיר מגוריו והיה חניך מצטיין.

"סיפור נפילתו של אדר, בנכם הבכור שגדל בנהריה, התנדב לצופי האש והתגייס לשירות קרבי כלוחם בחטיבת השריון הוא קורע לב", אמרה נתניהו להוריו של אדר. "אני מקווה שתשאבו מזיכרונו ומהנצחתו כוח ונחמה. בשם כל עם ישראל אני שולחת לכם חיבוק גדול. ביקרתי משפחות רבות שאיבדו את היקר להן מכל, גם בזמן המערכה וגם בשנה שחלפה מאז. שמעתי דברים מרגשים מאוד על אישיותם של בנינו הגיבורים ועל שירותם הצבאי, על רגע נפילתם ועל החלל שהותירו אחריהם".

סמל אדר ברסנו נהרג ב-19 ביולי 2014 בקרב עם מחבלים שחדרו במנהרת טרור לשטח ישראל מרצועת עזה, סמוך לקיבוץ עין השלושה. באותה היתקלות נהרג גם רב-סרן במילואים, אמוץ גרינברג.

אביו של אדר, גיל ברסנו, שמשרת כקצין כיבוי בתחנת זבולון, אמר בטקס: "אדר היה מקור גאווה למשפחה. גיבור ישראל שנפל בהיתקלות עם מחבלים במלחמה צודקת לעם ישראל".

עוד בוואלה!NEWS:
שרה נתניהו בבית ספר בלוד: "הייתה אי-הבנה, פנינו לשלום"
"אחד נעלם": הרגע שבו הוכרז "קוד חניבעל" אחרי חטיפת גולדין
"ישראל פנתה לחמאס כדי לדון בהשבת גופות חיילי צה"ל מעזה"

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בטקס חנוכת מרכז הדרכה בתחנת כיבוי אש בנהריה ע"ש אדר ברסנו ז"ל, 8 ביולי 2015. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו עם ח"כ בוקר ואביו של אדר ברסנו, גיל/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

באירוע השתתפו גם נציב כבאות והצלה, רב-טפסר שחר איילון, ראש עיריית נהריה ג'קי סבג, ח"כ נאוה בוקר (הליכוד) ומפקד חטיבה 188 של חיל השריון שבה שירת ברסנו, אלוף-משנה תומר יפרח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully