וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודליה ביקשה בפייסבוק: "בואו להשלים מניין באזכרת אחי המלאך"

29.6.2015 / 16:39

ליאור מזרחי נהרג לפני שש שנים בתאונת דרכים. מאז, כתבה אחותו אודליה, מתמעטים האנשים המגיעים לאזכרה בבית העלמין, עד שבשנה שעברה לא היה לו מניין. "אני פונה אליכם ומבקשת שמי שיכול יבוא כדי שלאבא לא יכאב"

ליאור מזרחי ז"ל, נהרג בתאונת דרכים. פייסבוק, צילום מסך
"מלאך עם לב עצום". ליאור מזרחי/צילום מסך, פייסבוק

אודליה מזרחי שכלה את אחיה ליאור בתאונת דרכים לפני שש שנים. לצד הקשיים היומיומיים מנסים במשפחה להתמודד עם העובדה שמדי שנה מגיעים פחות ופחות אנשים לאזכרה בבית העלמין. היום (שני) החליטה מזרחי לפרסם סטטוס בפייסבוק ובו קריאה לכל מי שרק יכול לבוא ולהשלים מניין כדי להקל במעט את הכאב.

"אנשים יקרים, אני פונה אליכם מהלב בכאב עצום. מחר האזכרה של אחי ליאור מזרחי ז"ל. שש שנים של כאב עצום", כתבה מזרחי. "אחי נפטר בגיל 26 בתאונת דרכים קטלנית ומאז חיי הפכו לעצובים מנשוא וחסרי עניין ותוכן. מדי שנה מגיעים פחות ופחות אנשים לבית העלמין. והכי עצוב וכואב היה לי בשנה שעברה, שאפילו מניין לא היה לו. לראות את אבא שלי כל כך עצוב.

"לאחי ז"ל היה לב עצום ונתינה אינסופית", המשיכה מזרחי, "הוא תמיד היה שם בשביל כולם אם היה צריך לתת משהו מעצמו הוא היה נותן את האוכל האחרון שלו. זה מה שקורע אותי לחתיכות כל פעם מחדש. המוות של המלאך הזה קשה לנו מאוד, ועוד יותר כואב שפעם בשנה בבית העלמין אין לו מניין לילד שהיה מוסר את עצמו ואת מה שהיה לו".

היא סיימה את הפוסט בקריאה: "אני רושמת לכם עם דמעות ועם חנק בגרון. אבא שלי כל כך כאוב. אני פונה אליכם ומבקשת שמי שיכול להגיע לפחות שהשנה יהיה מניין לחצי השני שלי, לאבדה הכי יקרה לנו... בשביל שלאבא שלי לא יכאב. ליאור, אני מקווה שאתה לא כועס עליי. תסלח לי אם פרסמתי אותך ברבים, אני חייבת שלפחות יהיה לך מניין. אוהבים אותך". האזכרה תיערך מחר בבית עלמין שיכון ותיקים בנתניה בשעה 16:30.

לקריאה נוספת:
הפוסט המרגש שגרם לעשרות זרים לחגוג יום הולדת לשאנל הקטנה
האיש שהוביל למעצר אבוטבול בחשד לרצח: עד מדינה מארגון אברג'יל
בעלי האולם ביבנה נעצרו בחשד לגרימת מוות ברשלנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully