וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוסט המרגש שגרם לעשרות זרים לחגוג יום הולדת לשאנל הקטנה

28.6.2015 / 21:41

אמה של שאנל, ילדה בת 7 עם צרכים מיוחדים, הצטערה על כך שאיש לא הגיע למסיבה של בתה. היא החליטה להזמין את כל מי שיוכל לבוא - ורבים אכן ניצלו את ההזמנה, והגיעו עם מתנות, עוגות וגם ליצנים. "מחמם את הלב לראות את עם ישראל ככה"

צילום: יניב כליף, עריכה: מתן חדד

תהילה איפראימוב משדרות, אימא של שאנל, בת שבע עם צרכים מיוחדים, תכננה בקפידה את יום הולדתה של ילדתה: הזמנות חולקו, הבלונים נתלו והחצר כולה לבשה חג. אלא שברגע האחרון, הורים רבים ביטלו את השתתפותם וכן את השתתפות ילדיהם. הביטול המפתיע גרם לאמה של שאנל לפרסם סטטוס מרגש בפייסבוק, ועשרות מתושבי העיר הגיעו אתמול (ראשון) לחגוג עמה ביום שמחתה.

"הנסיכה זו היא הבת שלי, הנסיכה זו היא ילדה עם צרכים מיוחדים, הילדה זו חוגגת היום יומולדת שבע, לנסיכה הזאת יהיה עצוב לגלות שהיא תחגוג לבד", כתבה האם ברשת החברתית. "הורים שהוזמנו עם ילדיהם לחגוג יומולדת לנסיכה הזו פשוט ביטלו ברגע האחרון. חבריי היקרים, אם יש לכם ילדים ואתם יכולים להביא אותם לחגוג איתה, אשמח מאוד. לא צריך מתנות, רק לבוא, הכול כבר מוכן לחגוג לילדה שלי את היום השמח בחייה".

לקריאה נוספת:
לוחם הסיירת הדרוזי שהציל את ראש הממשלה בשלג הסורי
בגלל "כולנו": יוזמת ש"ס למנוע השגחת כשרות פרטית - תקועה
אחרי 55 ימים בשביתת רעב: העציר הפלסטיני שוחרר מאזיקים

מסיבת יומולדת מאולתרת של ילדה בת 7 עם צרכים מיוחדים לאחר שכל המוזמנים למסיבה המקורית ביטלו הגעה, שדרות, יוני 2015. יניב כליף, מערכת וואלה! NEWS
"לא צריך מתנות, רק לבוא". חוגגים עם שאנל הקטנה/מערכת וואלה! NEWS, יניב כליף

הפוסט ריגש עשרות אנשים שכלל לא מכירים את המשפחה ורבים שלחו זרי פרחים והביאו עוגות כדי לשמח את שאנל הקטנה. "ראינו את ההודעה בפייסבוק, והחלטתי ללכת ולשמח את הילדה המתוקה הזאת, כדי שלא תחגוג לבד את יום הולדתה", אמר יניב כליף שהגיע ליום ההולדת.

למה כתבת את הפוסט?
"חשבתי לחגוג לילדה בבית הספר, בכיתה. החלטתי פעם ראשונה לחגוג לילדה יומולדת בחצר, אין לה חברים אבל פניתי לחברות שאני מכירה משדרות, הזמנתי גם את הילדים מהכיתה. השקענו את כל השבת בהכנה. ואז כשהגיעה השעה אף אחד לא הגיע. הילדה ישבה עם הבלון לבד וזה קרע לי את הלב ובגלל זה כתבתי את הפוסט. לא חשבתי שזה יגיע למימדים כאלה – אני לא הבאתי לכאן כלום והגיעו מפעילים ובלונים וליצנים. זה מרגש מאוד. זה חימם לי את הלב לראות את עם ישראל ככה. אנשים באו מכל הארץ ותודה לכולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מסיבת יומולדת מאולתרת של ילדה בת 7 עם צרכים מיוחדים לאחר שכל המוזמנים למסיבה המקורית ביטלו הגעה, שדרות, יוני 2015. יניב כליף, מערכת וואלה! NEWS
"החלטתי ללכת ולשמח את הילדה כדי שלא תהיה לבד". מסיבת יום ההולדת לשאנל/מערכת וואלה! NEWS, יניב כליף

בהמשך כתבה האם פוסט נוסף: "ילדה שלי, אהבה שלי, היום זהו יום מיוחד עבורך, יום בו את חוגגת יום הולדת שבע. שהשם ישמור לי עלייך, שתגדלי להיות ילדה מאושרת, מרגשת, כובשת ומלאה בשמחת חיים.א ני מאחלת לך עוד שנים של התקדמות בדרך המאתגרת שלך, שנים של צמיחה, התפתחות ופיתוח יכולות בעולמך האישי שלך. שהעולם יחבק את תום הלב והטוהר שבך, שתכבשי יעדים, תפתיעי את כולם, והכי הכי חשוב... שרק חיוך אושר ושמחה ילוו את חייך. אוהבת אותך אהבה שלא ניתן לתאר במילים וגאה בך, אימא".

(עדכון ראשון: 21:41)

  • עוד באותו נושא:
  • שדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully