וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרחית מולדובה תובעת את ישראל: "נאנסתי על ידי שוטר"

29.6.2015 / 9:11

המתלוננת טוענת כי נאנסה בידי השוטר כששהתה במתקן המשמורת לעובדים זרים, אולם התיק נגדו נסגר מחוסר ראיות. "הנתבע רמס ברגל גסה את כבודה וצנעתה של התובעת, נהג בה כבחפץ, באכזריות ובאלימות", נכתב בכתב התביעה

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
השוטר הודה בקיום יחסי מין עם המתלוננת, ופוטר מהמשטרה/ראובן קסטרו

אזרחית מולדובה בת 59 הגישה לאחרונה תביעת פיצויים בסך יותר מ-2.5 מיליון שקלים נגד מדינת ישראל ונגד שוטר לשעבר בדרגת פקד, בגין נזקים שנגרמו לה כתוצאה ממעשים שביצע בה לטענתה השוטר, שהיה סוהר במתקן כליאה שבו שהתה. על פי כתב התביעה, שהוגש על ידי עו"ד רועי בלכר ממשרד גולדפרב-זליגמן, השוטר ביצע בה אונס, שבעקבותיו הועברה לטיפול רפואי כיומיים לאחר מכן.

התובעת התלוננה במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) על האונס שעברה לכאורה ובפרקליטות המדינה החליטו לסגור את התיק לאחר שימוע שנערך לשוטר, בעילה של חוסר ראיות. היא הגישה עתירה לבג"ץ אולם גם זו נדחתה. "המקרה שלפנינו הוא מקרה גבולי", נכתב בהחלטה, "החשדות המיוחסים למשיב הם ממשיים ואינטרס הציבור למצות את הדין בכפוף לקיומן של ראיות לכאורה". בבדיקת פוליגרף המתלוננת נמצאה דוברת אמת, ואילו השוטר נמצא דובר שקר.

עוד בוואלה חדשות:
"הכיר צעירה בפאב בשדרות - ואנס אותה על ספסל בדרכה הביתה"
לאחר שמונה חודשים במעצר בית - נהג מד"א זוכה ממעשים מגונים
חשד: העלו נערה בת 15 בכוח לרכב - ואנסו אותה בצימר

כלא שיטה. ויקיפדיה, צילום מסך
המעשים אירעו במהלך שהייתה של המתלוננת במתקן מעצר/צילום מסך, ויקיפדיה

עם זאת, בכתב ההגנה שהוגש על ידי פרקליטות מחוז תל אביב, שמייצגת את השוטר ואת המדינה, נטען כי בין המתלוננת לשוטר נערכו שני עימותים, שבמסגרתם בהתחלה הכחיש השוטר כי השניים קיימו יחסי מין, אולם לאחר מכן סיפר כי היה זה בהסכמה. בעקבות הודאתו של השוטר, הוא הודח משורות המשטרה.

"הנתבע רמס ברגל גסה את כבודה, פרטיותה וצנעתה של התובעת, נהג בה כבחפץ, באכזריות ובאלימות ומעשיו התירו אותה מצולקת ונכה לצמיתות, תוך ניצול מחפיר של מעמדו וסמכותו", נכתב בכתב התביעה.

התובעת עבדה בעבודות משק בית עד שנעצרה על ידי שוטרי משטרת ההגירה בחודש ספטמבר 2007 בגין שהייה בלתי-חוקית והועברה למתקן כליאה. לפי כתב התביעה, בזמן שהותה במתקן הכליאה, פנה אליה השוטר והציע לקחת אותה בערב לראות את תיקה האישי ולהעביר לה קבצי מוזיקה לנגן המוזיקה שבבעלותה.

היא הסכימה להתלוות אליו, לדבריה, כי קיוותה לקבל עצות משפטיות בנוגע למעמדה החוקי. כתב התביעה מגולל כיצד שוחחו השניים במשרדו, עד שנכנס שוטר נוסף לחדר. משזה יצא, כיבה השוטר את האור, נעל את החדר והחל ללטף את התובעת. בתגובה, לטענתה, היא קמה ממקומה ובמקביל מכשיר הקשר של השוטר החל להשמיע קולות. השוטר הדליק את האור, פתח את הדלת והתיישב בכסאו. שוטרים שנכנסו לחדר העידו מאוחר יותר כי ראו שם את המתלוננת. לאחר שיצאו, הנתבע שוב כיבה את האור ואנס אותה, לדבריה.

לפניות לכתבת: gali.gnt@walla.com

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully