וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכיר צעירה בפאב בשדרות - ואנס אותה על ספסל בדרכה הביתה"

28.6.2015 / 13:01

על פי כתב האישום, שהוגש נגד בן 31 תושב שדרות, הוא הציע ללוות הביתה בת 18 שהכיר בפאב ובדרך השכיב אותה בכוח ואנס אותה. בכך, הפר צו פיקוח על עברייני מין שהוטל עליו ב-2010

גינה ציבורית. רותם דרוב
"התעלם מצעקותיה ומקריאותיה של המתלוננת"/רותם דרוב

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושב שדרות, בן 30, בגין אונס צעירה בת 18 שהכיר בפאב בעיר מגוריו.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד חן עסיס לביא מפרקליטות מחוז דרום, ב-14 ביוני הגיע הגבר לפאב "לוינסקי" שבשדרות שם את הכיר את האישה. כשהיא יצאה מהפאב לביתה החליט ללוות אותה. בשלב מסוים, כך עולה מכתב האישום, הוא השכיב אותה בכוח על הספסל בגן הציבורי ואנס אותה תוך שהוא מתעלם מצעקותיה ומקריאותיה. עוד מתאר כתב האישום כיצד הצליחה המתלוננת לדחוף את הגבר מעליה ואז ברחה מהמקום בבכי.

לצד אונס, מייחס כתב האישום לגבר ביצוע מעשה מגונה בכוח והפרת צו פיקוח על עברייני מין. בשנת 2010 הוטל על הגבר צו הפיקוח לאחר שהורשע במעשים מגונים תחת השפעת אלכוהול. משמעות הצו הינה הגנה על הציבור מפני עברייני מין באמצעות מעקב מול קצין פיקוח. שתיית האלכוהול בפאב וכן התלונה בגין האונס מהווים הפרה של הצו. לאחרונה הוחלט על הארכת צו הפיקוח של הנאשם.

עוד בוואלה!NEWS:
47 איש על 4 ספינות: צה"ל ערוך להשתלט על "משט החירות"
אישום: דקר למוות את אביו וניסה להעלים את הגופה בשמיכת צמר
נעצר כוכב הרשת החרדי שתועד צועק לעבר חילונים "שבת היום"

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully