וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: דקר למוות את אביו וניסה להעלים את הגופה בשמיכת צמר

28.6.2015 / 10:35

לפי כתב האישום נגד טימור פוטפוב, תושב ת"א בן 31, הוא הצטייד בכפפות ובגלילי מסקנטייפ, ואז דקר את אביו בסכין יותר מ-20 פעמים. את הגופה עטף בשקית ניילון, גלגל אותה בשמיכה והחביא אותה בחניון

צילום: דוד קורן, עריכה: גדי וינסטוק

לבית משפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד טימור פוטפוב, תושב העיר בן 31, בגין רצח אביו, שיבוש מהלכי משפט ואיומים. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ארז ריכטנברג מפרקליטות מחוז תל אביב, בשנתיים האחרונות התגורר פוטפוב ביחד עם אביו המנוח, בוריס, בן 59, בדירה שכורה בעיר. במהלך התקופה, התנהג בצורה אלימה כלפיו. בשל חששו של האב, הוא ביקש מבנו למצוא לעצמו דירת מגורים חדשה. בשל כך, החליט הבן לרצוח את אביו ולהעלים את גופתו.

במועד שאינו ידוע במדויק, בין התאריכים 5 ל-6 ביוני, ולאחר שהצטייד בקופסת כפפות לטקס ובשלושה גלילי מסקנטייפ, דקר פוטפוב את אביו באמצעות סכין יותר מ-20 פעמים. כתוצאה מהדקירות, מת האב. בהמשך, עטף את הגופה באמצעות שקית ניילון, ליפף רצועות מסקנטייפ סביב הגופה, וגלגל אותה בתוך שמיכת צמר. לאחר מכן, גרר את הגופה מהדירה דרך רחובות העיר, ועד לאזור צמחייה שבקצה חניון.

עוד בנושא:
רצח בתל אביב: גופת גבר נמצאה מגולגלת בשטיח, מצוד אחר בנו
מעצר החשוד ברצח אביו בתל אביב הוארך; נשלח לבדיקה פסיכיאטרית
בתום מצוד של יממה: נעצר הבן החשוד במעורבות ברצח אביו בתל אביב

גופת גבר כבן 50 נמצאה מגולגלת בשטיח ברחוב ההגנה בתל אביב, 6 ביוני 2015. מגד גוזני
חוקר משטרה מוציא את הגופה מהצמחייה עטופה בשמיכה/מגד גוזני

באותה העת, רכב נער בן 17 על אופניו בחניון, והבחין בפוטפוב באזור הצמחייה. הוא התקרב ואז הבחין גם בגופה מבצבצת מתוך השמיכה. פוטפוב איים עליו באומרו: "תעוף, אני ארצח אותך עכשיו". הנער עזב את המקום והזעיק את המשטרה. בהמשך, שב פוטפוב לבניין וניסה לנקות את כתמי הדם בדירה ובבניין.

במהלך חקירתו שמר פוטפוב על זכות השתיקה ונמנע מלענות על רובן המוחלט של שאלות החוקרים. יחד עם זאת, בעת מעצרו על ידי המשטרה, ציין בפני קצין המשטרה שעצר אותו כי הוא יודע על מה הוא נעצר. "אביו סבל מבריאות לקויה, והיווה טרף קל למשיב (הנאשם פוטפוב – ג"ג), שבעברו יש רקע של בניית גוף ואיגרוף", נכתב בבקשת הפרקליטות למעצר עד תום ההליכים.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully