וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום מצוד של יממה: נעצר הבן החשוד במעורבות ברצח אביו בתל אביב

7.6.2015 / 13:59

בנו של בוריס פוטפוב, שגופתו התגלתה אתמול בדרום תל אביב כשהיא מגולגלת בשטיח, נעצר בידי קצין ושוטר שהיה בדרך למשמרת. "זיהינו את החשוד על פי התמונה שהפיצו לנו כבר אתמול", סיפרו

גופת גבר כבן 50 נמצאה מגולגלת בשטיח ברחוב ההגנה בתל אביב, 6 ביוני 2015. מגד גוזני
השטיח שבו נמצאה הגופה, אתמול/מגד גוזני

בנו של בוריס פוטפוב, שגופתו התגלתה אתמול בדרום תל אביב כשהיא מגולגלת בשטיח, נעצר היום (ראשון) בחשד למעורבות ברצח אביו בתום מצוד של יממה. מעצרו של החשוד התאפשר בעזרת תושייה של קצין משטרה ושוטר סיור שהיו בדרכם למשמרת בתחנת לב תל אביב כשהבחינו בו. "היינו בדרך לעבודה למשמרת צהריים", שחזר מפקח יונתן אורשנסקי שהיה עם השוטר אורי מרט. "בצומת הרחובות בן גוריון ואדם הכהן זיהינו את החשוד על פי התמונה שהפיצו לנו כבר אתמול. מיד ירדנו מהרכב ונצמדנו אליו וביקשנו שיזדהה. לאחר שאמר כי הוא האיש שאנו מחפשים הודענו לו שהוא עצור. הוא לא התנגד והוא מלמל 'אני אבוא אתכם, אני אבוא אתכם'".

הגופה נמצאה בסמוך לסבך שיחים ברחוב קהילת ניו יורק, לא רחוק מתחנת רכבת ההגנה בעיר. לפי הערכה, פוטפוב בן ה-49 נרצח בביתו, עשרות מטרים מהמקום שבו התגלתה הגופה, ולאחר מכן ניסו הרוצח או הרוצחים להיפטר מהראיות. במשטרה מחפשים אחרי חשודים נוספים.

הגופה נמצאה הודות לערנותו של נער בן 15, שהבחין בגבר מחזיק בשטיח סמוך לסבך שיחים. הוא הבחין בניידת משטרה ברחוב ההגנה וסיפר לשוטרים את שראה. השוטרים ירדו מהניידת, אולם החשוד במעשה הספיק להימלט לפני הגעתם לזירה. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותו של האיש.

חוקרי משטרת מרחב יפתח, בפיקודו של ניצב-משנה דוד גז, איתרו כמה מצלמות אבטחה שככל הנראה תיעדו את החשודים ברצח, בעת שאלו העבירו את הגופה מביתו של פוטפוב אל המקום שבו נמצאה. מפקד תחנת שכונות, סגן-ניצב יגל פינק, סיפר אתמול כי פענוח המקרה הוטל על צוות חקירה מיוחד במרחב יפתח. "בשל מורכבות הזירה והאירוע, הגיעו כוחות חקירה רבים, חלקם אף ברמה הארצית", אמר.

עוד בנושא משפט ופלילים
צעירה נדקרה במברג ברמלה, שוטרים ירו בדוקר
5 חודשי עבודות שירות לסייעת שהורתה לילדים להכות את חברם
בהוראת משרד הבריאות: הומלס חף מפשע אזוק שבועות למיטתו

גופת גבר כבן 50 נמצאה מגולגלת בשטיח ברחוב ההגנה בתל אביב, 6 ביוני 2015. מגד גוזני
המקום שבו התגלתה הגופה בדרום תל אביב, אתמול/מגד גוזני
  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully