וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה נדקרה במברג ברמלה, שוטרים ירו בדוקר

7.6.2015 / 13:45

הצעירה, בשנות ה-20 לחייה, נדקרה בגבה בעת שהלכה ברחוב ונפצעה בינוני. הדוקר נמלט ואותר בהמשך בסריקות משטרה. כשהתבקש לעצור הוא רץ לעברו השוטרים ואלה ירו בו ופצעו אותו בינוני-קשה. טרם התברר המניע למעשה

ניסיון דקירה ברמלה, יוני 2015. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
הצעירה, עם המברג נעוץ בגבה, מקבלת טיפול רפואי במקום/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

צעירה בשנות ה-20 לחייה נדקרה היום (ראשון) באמצעות מברג בגבה ונפצעה באורח בינוני בעת שהלכה ברחוב הרצל ברמלה. לאחר המעשה נמלט החשוד מהמקום, ושוטרים שערכו סריקות באזור איתרו אותו ברחוב דני מס הסמוך. מהמשטרה נמסר כי כשהתקרבו אליו השוטרים וביקשו ממנו לעצור הוא רץ לעברם כשהמברג בידו ונורה ברגלו בידי השוטרים.

צוות מד"א פינה את הצעירה לבית החולים אסף הרופא כשפצעי דקירה בפלג גופה העליון. החשוד שנורה, כבן 20, נפצע באורח בינוני עד קשה. צוות מד"א העניק לו טיפול ראשוני בשטח ופינה אותו גם כן לבית החולים אסף הרופא כשהוא מורדם ומונשם.

במשטרה פתחו בחקירת נסיבות האירוע. בין היתר נבדק אם המניע למעשה של החשוד, ערבי תושב העיר, הוא לאומני, או שמא מדובר באדם מעורער בנפשו. מפקד מחוז המרכז, ניצב מוטי כהן, הגיע לזירת האירוע ושמע סקירה מגורמי הפיקוד ומשוטר הסיור שנטרל את התוקף. הוא הטיל את חקירת המקרה על היחידה המרכזית (ימ"ר) של המחוז.

חובש רפואת חירום במד"א הלל מאיירס ופרמדיק מד"א אריה מאיירס, שטיפלו בפצועה במקום, סיפרו כי מצאו את הצעירה כשהיא ישובה על המדרכה פצועה בפלג גופה העליון. "היא סבלה מכאבים והתקשתה בנשימה", סיפרו השניים. "בדרך היא סיפרה לנו שכשהלכה ברחוב היא הרגישה חבטה חזקה בגב. היא התיישבה, ושוטרים שהיו במקום והגיעו אליה הזעיקו אותנו. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל טיפול תרופתי לכאב, חבישה, מתן נוזלים וחמצן ופינינו אותה תוך כדי טיפול רפואי לבית החולים כשמצבה מוגדר בינוני ויציב".

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

עוד ידיעות משפט ופלילים:
5 חודשי עבודות שירות לסייעת שהורתה לילדים להכות את חברם
בהוראת משרד הבריאות: הומלס חף מפשע אזוק שבועות למיטתו
שוטרים פגעו בראשה של נכה עם פטיש - בגלל טעות מודיעינית

ניסיון דקירה ברמלה, יוני 2015. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע, היום/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully