וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר החשוד ברצח אביו בתל אביב הוארך; נשלח לבדיקה פסיכיאטרית

8.6.2015 / 14:43

בית משפט השלום האריך ב-7 ימים את מעצרו של טימור פוטפוב, החשוד במעורבות ברצח אביו, בוריס, וניסיון להעלימו בתוך שטיח. סנגורו טען כי הוא סובל מהפרעה נפשית. במשטרה מחפשים אחר חשודים נוספים

צילום: יותם רונן, עריכה: גדי וינסטוק

בית משפט השלום בתל אביב הורה היום (שני) על הארכת מעצרו בשבעה ימים של טימור פוטפוב, החשוד במעורבות ברצח אביו, בוריס, בשכונת התקווה לפני שלושה ימים ובניסיון להעלים את גופתו.

נציג המשטרה בדיון אמר כי החשוד לא משתף פעולה עם החוקרים והוא הגיש לשופט חומרים שלטענת המשטרה קושרים אותו לרצח. סנגורו, עו"ד ישר יעקבי, טען כי פוטפוב סובל מהפרעה נפשית, ובשל כך לא כשיר לעמוד לדין. השופט ירון גת קבע קיים חשד סביר נגד החשוד בעבירות שמיוחסות לו והורה לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית.

עוד על הרצח בתל אביב:
גופת גבר נמצאה מגולגלת בשטיח, מצוד אחר בנו
בתום מצוד של יממה: נעצר הבן החשוד במעורבות ברצח אביו בתל אביב

הארכת מעצר לטימור פוטפוב, החשוד ברצח אביו, יוני 2015. יותם רונן
טימור פוטפוב, היום בבית המשפט בתל אביב/יותם רונן

גופתו של בוריס פוטפוב התגלתה בשבת בבוקר בסמוך לסבך שיחים ברחוב קהילת ניו יורק, לא רחוק מתחנת רכבת ההגנה בדרום העיר, כשהיא מגולגלת בשטיח. לפי הערכה, הרצח בוצע בביתו של בוריס בן ה-49, עשרות מטרים מהמקום שבו התגלתה גופתו, ולאחר מכן ניסו הרוצח או הרוצחים להיפטר מהראיות. טימור, בנו של בוריס, שנעצר אתמול בתום מצוד של יממה, הוא אחד החשודים בביצוע המעשה. במשטרה מחפשים אחרי חשודים נוספים. חוקרי משטרת מרחב יפתח, בפיקודו של ניצב-משנה דוד גז, איתרו כמה מצלמות אבטחה שככל הנראה תיעדו את החשודים ברצח, בעת שאלו העבירו את הגופה מביתו של פוטפוב אל המקום שבו נמצאה.

מעצרו של טימור התאפשר בעזרת תושייה של קצין משטרה ושוטר סיור שהיו בדרכם למשמרת בתחנת לב תל אביב. "היינו בדרך לעבודה למשמרת צהריים", שיחזר מפקח יונתן אורשנסקי, שהיה יחד עם השוטר אורי מרט. "בצומת הרחובות בן גוריון ואדם הכהן זיהינו את החשוד על פי התמונה שהפיצו לנו כבר אתמול. מיד ירדנו מהרכב ונצמדנו אליו וביקשנו שיזדהה. לאחר שאמר כי הוא האיש שאנו מחפשים הודענו לו שהוא עצור. הוא לא התנגד והוא מלמל 'אני אבוא אתכם, אני אבוא איתכם".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גופת גבר כבן 50 נמצאה מגולגלת בשטיח ברחוב ההגנה בתל אביב, 6 ביוני 2015. מגד גוזני
הזירה שבה נמצאה הגופה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully