וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: העלו נערה בת 15 בכוח לרכב - ואנסו אותה בצימר

21.6.2015 / 12:10

מעדותה של הצעירה עולה כי בחור שהכירה העלה אותה בכוח ביחד עם שני גברים נוספים למכונית. השלושה לקחו אותה לצימר שם אחד מהם אנס אותה והשני ביצע בה מעשים מגונים. שניים נעצרו ונפתח מצוד אחר החשוד השלישי

3 גברים חשודים שאנסו נערה בת 17 במקלט בדרום תל אביב. ShutterStock
זהותו של החשוד השלישי ידועה למשטרה/ShutterStock

המשטרה עצרה הבוקר (ראשון) שני תושבי לוד בני 15 ו-19 בחשד כי יחד עם אדם נוסף, שזהותו ידועה למשטרה, אנסו בסוף השבוע נערה בת 15.

ביום חמישי התלוננה הנערה בתחנת רמלה על אונס. מעדותה עולה כי בחור שהכירה העלה אותה בכוח ביחד עם שני גברים נוספים למכונית ולקחו אותה לצימר שם אחד מהם אנס אותה והשני ביצע בה מעשים מגונים. בעקבות מידע מודיעיני, אותרו שני תושבי לוד החשודים במעשים. החשוד הנוסף טרם אותר. בחקירתם הכחישו שני החשודים את המיוחס להם וטענו כי כלל אינם מכירים את המתלוננת. בסיום חקירתם נעצרו והובאו בפני שופט בית המשפט השלום בראשון לציון שהאריך את מעצרם בשלושה ימים.

ביום שני האחרון הגישה פרקליטות מחוז הדרום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד בעל מינימרקט בדימונה בגין אונס קטינה בת 15, מעשים מגונים בנסיבות מחמירות והטרדה מינית. על פי כתב האישום, הנאשם בן 62 הכיר את המתלוננת על רקע קרבת המגורים וביקורי בני המשפחה במינימרקט. לדברי המתלוננת, היא הגיעה למינימרקט על מנת לרכוש מצרכים למשפחה. במקום לא היו לקוחות נוספים והנאשם נעל את הדלת ותלה פתק לפיו המקום יהיה סגור לשעה הקרובה. עוד עולה מכתב האישום כי הוא הכניס אותה לאחורי החנות ולמרות התנגדותה וניסיונותיה לדחוף אותו – הוא אנס אותה. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בוואלה!NEWS:
ניסיון אחרון לשלום: האזהרה של צרפת לנתניהו ולאבו מאזן
מחקר חדש: בתי דין מניחים כי "גבר מפרנס, אישה מגדלת ילדים"
סערה בירושלים: הוכשר גן ילדים חרדי - שפעל ללא רישיון

(עדכון ראשון: 9:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully