וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזעקות נשמעו בצפון רמת הגולן; טרם זוהו נפילות בשטח ישראל

הרקטה הראשונה התפוצצה בשטח סוריה בסמוך לגבול עם ישראל, ואילו השנייה ככל הנראה נפלה בשטח פתוח. ההערכה היא כי מדובר בזליגה של ירי ממלחמת האזרחים. מוקדם יותר נשמעה התרעת "צבע אדום" בחוף אשקלון

צילום: מאיר וקנין, עריכה: מתן חדד

(בשבוע שעבר: רקטה נורתה מעזה והתפוצצה בשטח פתוח)

שתי אזעקות נשמעו היום (ראשון) בצהריים בכמה יישובים בצפון רמת הגולן. הרקטה הראשונה התפוצצה בשטח סוריה בסמוך לגבול עם ישראל, ואילו השנייה ככל הנראה נפלה בשטח פתוח, באזור נפתחו סריקות. ההערכה היא כי מדובר בזליגה של ירי ממלחמת האזרחים. לא דווח על נזק או על נפגעים.

מוקדם יותר נשמעה התרעת "צבע אדום" בכמה יישובים במועצה האזורית חוף אשקלון. לא נפלו רקטות בשטחי ישראל. התושבים טענו כי הם לא שמעו את האזעקה.

בתוך כך, רשת "אל-ג'זירה" דיווחה היום כי כוחות האופוזיציה הסורית הודיעו על מערכה חדשה נגד כוחות משטר אסד באזור קוניטרה, הנמצאת בסמוך לגבול עם ישראל. זאת, לדבריהם, במטרה להתקדם לעבר פרבריה המערביים של דמשק ולפתוח "מעבר הומניטרי" לכפרים הנמצאים באזור.

עוד בוואלה!NEWS:
47 איש על 4 ספינות: צה"ל ערוך להשתלט על "משט החירות"
דאעש הצליח לפגוע בנקודה הכי רגישה לתוניסאים
אישום: דקר למוות את אביו וניסה להעלים את הגופה בשמיכת צמר

גדר המערכת, רמת הגולן, יוני 2015. ראובן קסטרו
דרוזי צופה על הקרבות בסוריה בסמוך לגדר הגבול/ראובן קסטרו

ביום שלישי האחרון התפוצצה רקטה שנורתה מרצועת עזה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. לא דווח על נזק או על נפגעים. בעקבות זיהוי הירי הופעלה התרעת "צבע אדום" ביישובים יד מרדכי, זיקים, נתיב העשרה וכרמיה. בתגובה לירי תקף חיל האוויר משגר רקטות בצפון רצועת עזה. מדובר במשגר שממנו בוצע הירי לעבר שטח מדינת ישראל. דובר צה"ל מסר: "ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו מוטלת האחריות". הירי ביום שלישי היה הרביעי בחודש האחרון מרצועת עזה לשטח ישראל.

(עדכון ראשון: 11:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully