וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיר שנמלט מאחד מבתי הכלא השמורים בארה"ב נורה למוות

27.6.2015 / 2:29

שלושה שבועות לאחר הבריחה ממתקן מעצר בצפון מדינת ניו יורק, השוטרים הצליחו לאתר את ריצ'רד מאט, שהורשע ברצח המנהל שלו ובביתור גופתו. המצוד אחר אסיר נוסף שנמלט יחד עמו נמשך. שני סוהרים הואשמו בסיוע

שני רוצחים שנמלטו מכלא במדינת ניו יורק 7 ביוני 2015. רויטרס, עיבוד תמונה
החפצים שהשאירו מאחור הובילו אליהם. ריצ'רד מאט/עיבוד תמונה, רויטרס

ריצ'רד מאט, אחד משני אסירים שנמלטו לפני שלושה שבועות מאחד מבתי הכלא השמורים ביותר בארצות הברית, נורה אמש (שישי) למוות על ידי כוחות המשטרה בצפון מדינת ניו יורק. על פי הדיווח ברשת CNN, המצוד אחד האסיר השני, דייויד סווט, נמשך באזור.

עשרות ניידות הוזעקו לאזור העיירה מלון, 43 קילומטרים מצפון-מערב למתקן המעצר קלינטון, משם נמלטו השניים ב-6 ביוני. על פי הערכות גורמי ביטחון, הם ניסו לחצות את הגבול הקנדי. מפקד משטרת ניו יורק, צ'ארלס גס, אמר כי "כמה חפצים שהם הפילו" באזור הובילו את כוחות הביטחון לאיתורו של מאט.

עוד חדשות מהעולם בוואלה!NEWS:
"שינה את המדינה": הפנים מאחורי היסטוריית הגאווה בארה"ב
טרור חוצה גבולות: יותר מ-60 הרוגים בשלוש יבשות שונות
4 ימים לתאריך היעד להסכם הגרעין: "נותרו פערים גדולים"

מתקן המעצר קלינטון, דנמורה, ניו יורק, יוני 2015. רויטרס
נמלטו דרך חור שיצרו בקיר התא. כלא קלינטון, לפני כשבועיים/רויטרס

מחקירת המקרה עד כה עולה כי מאט, בן 49, וסווט, בן 35, נמלטו דרך חור שיצרו בקיר התא ויצאו מתחומי הכלא דרך צינור ניקוז. שני סוהרים הואשמו בסיוע לאסירים הנמלטים. ג'ין פלמר, סוהר בן 57, הושעה מתפקידו לאחר שהואשם בהעברת מברג ומסור לשניים. ג'ויס מיטשל, בת 51, הואשמה אף היא במעורבות במקרה, לאחר שעל פי החשד העבירה לאסירים את הכלים ששימשו לפריצה בתוך ארוחה שנתנה להם.

מאט הורשע בעינוי, רצח וביתור גופתו של המנהל שלו בשנת 1997, ונגזר עליו עונש מאסר של 25 שנים. סווט נשא עונש מאסר עולם לאחר שהורשע בירי למוות בסגן השריף של מחוז ברום ב-4 ביולי 2002.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully