וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד רגעי האימה: הרוצח נכנס לפיצוצייה בחדרה, יורה ונמלט

שלומי גבאי

27.6.2015 / 0:15

מצלמת אבטחה בתוך בית העסק תיעדה את הרוצח מגיע למקום כשעל ראשו קסדה, יורה באלצ'ין אבשייב ונמלט במהירות. טרם נעצרו חשודים, והמשטרה סבורה כי הרקע הוא סכסוך כספי. "הקלות של הירי בלתי-נתפסת"

צילום: מצלמת אבטחה, עריכה: טל רזניק

המשטרה ממשיכה לחקור את החיסול של אלצ'ין אבשייב, אסיר משוחרר בן 34, ופציעתו של אולג מיכאלוב, בפיצוצייה ברחוב הלל יפה בחדרה אתמול. להערכת החוקרים, המניע לירי הוא סכסוך בין עבריינים, ככל הנראה על רקע כספי.

מצלמת אבטחה תוך הפיצוצייה תיעדה את החיסול. בתיעוד שפורסם אתמול (חמישי) נראה היורה נכנס למקום כשעל ראשו קסדה, יורה באבשייב ובמיכאלוב מקרוב ונמלט מהמקום. תיעוד נוסף מאחת החנויות הסמוכות הראה אותו מגיע למקום רכוב על אופנוע ונכנס לתוך הפיצוצייה. כעבור רגעים אחדים הוא נראה יוצא מהמקום בריצה ונמלט על האופנוע.

המשטרה מתייחסת לרצח כאל מעשה חריג בשל התעוזה של המחסל, שירה באור יום בתוך בית עסק הממוקם באזור מסחרי הומה אדם, במרכז העיר – כמאה מטרים מבניין בית המשפט ומהעירייה. טרם נעצרו חשודים במעשה, והמשטרה ממשיכה לחקור את האירוע במישור המודיעיני. כמו כן, ראש העירייה צביקה גנדלמן עודכן בפרטי האירוע והורה ליחידת האכיפה והביטחון העירונית להגביר את הסיורים והנוכחות בשטח.

עוד בוואלה!NEWS:
"משט החירות" לרצועת עזה יצא לדרך, יגיע בתחילת השבוע
"הרפואה האמיתית": המתמחה שתעשה סדר בכאוס בבית החולים
"שערורייה": בניגוד לתקוות, הנסיעה במנהרות הכרמל שוב תתייקר

תיעוד מרגעי האימה: המחסל נכנס לפיצוצייה - יורה ונמלט.
מתוך התיעוד

"בלתי-נתפסת הקלות שבה עבריינים מבצעים ירי, רוצחים אדם ופוצעים אחר במרכז עיר בשעות הערב, כשהרחובות הומי אדם", מסר קצין בכיר במחוז חוף. "פשע כזה גורם לתחושות קשות אצל התושבים. המשטרה מחויבת ללכוד את המבצעים ולהביאם לדין".

בעל עסק הנמצא בסמוך לפיצוצייה אמר כי הוא חושש שאירוע דומה יתרחש פעם נוספת באזור. "אחרי מה שראינו אתמול אני פוחד כבר להסתובב פה", אמר בעל העסק. "שלא נדבר על זה שהילדים עכשיו בחופש ואמורים לעזור בעסק. איזה אומץ יש לאנשים? במרכז העיר לבצע רצח כזה? לאן הגענו? פעם מפוצצים רכב בלב שכונת מגורים, פעם זורקים רימון על בית עם ילדים ופעם יורים ללא הבחנה. זה מצב מדאיג. אחרי האירוע אתמול ירד לי החשק לעבוד, אפתח כמה שעות ואלך הביתה. מזל שמחר שבת ויש יום מנוחה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת החיסול בחדרה, שלשום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלבד אבשייב נפצע מהירי אולג מיכאלוב, בן 48, באורח קשה. מיכאלוב, שהיה מוכר אף הוא היטב למשטרה קודם לכן, עדיין מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים הלל יפה בעיר, כשהוא מורדם ומונשם ופצוע בגפיים ובפלג גופו העליון. בשל מצבו, המשטרה טרם יכולה לגבות את עדותו, ושמירה מוצבת כל העת על יד מיטתו.

מ', עדת ראייה לאירוע, סיפרה אתמול לוואלה!NEWS על שהתרחש: "שמענו יריות. הסתכלתי לאחור וראיתי אנשים רצים מתוך הפיצוצייה וזועקים לעזרה. מיד הבנתי שמישהו נפגע באופן משמעותי. אני פשוט בשוק. חשבתי שמדובר בפיגוע. זה פשוט לא ייאמן שבאור יום, במרכז העיר חדרה, יורים, ורק בנס לא נפגעו חפים מפשע בחנויות הסמוכות".

(עדכון ראשון: 10:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully