וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה, הבנתי: כך תדעו שהחתונה שלכם בטוחה

איך יודעים אם לאולם האירועים יש רישיון עסק? מה צריכה לכלול פוליסת הביטוח ולמה טרנד החתונה החברתית אינו מומלץ? אולפן וואלה!NEWS עם המדריך המלא לחתונה נטולת סכנות

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: ניר חן, מעצב גרפי: אביחי ברוך

הטרגדיה באולם "עדיה" ביבנה השבוע אירעה בשיאה של עונת החתונות. זוגות רבים שאמורים להתחתן בקרוב מצאו את עצמם תוהים אם החתונה שלהם בטיחותית, אם הם יכולים לערוב לבריאותם של האורחים ואילו דברים קריטי לבדוק בטרם החתימה על החוזה או לאחריה.

הדבר הראשון שחשוב לוודא הוא שלאולם האירועים יש רישיון עסק תקף. בטרם חתימה על החוזה מומלץ להיכנס לאתר האינטרנט של משרד הפנים ולהסתכל ברשימה של עשרות הגנים והאולמות שממשיכים לפעול ללא רישיון בתוקף. הרישיון מעיד על תקינותו ובטיחותו של האולם בכל התחומים ועל כך שהוא עומד בתקנים מחמירים של כמה רשויות, ובהן כיבוי אש, המשטרה, איכות הסביבה, משרד הבריאות ומחלקת ההנדסה העירונית.

עוד על האסון בחתונה:
האחראי על התאורה באולם היה חסר הכשרה מקצועית
מהנדס הבטיחות ומנהל התפעול של האולם נעצרו
"התאורה נפלה על אנשים, בואו דחוף": השיחה למד"א אחרי האסון

קריסת נברשת במהלך אירוע חינה באולם האירועים "חופה" שביבנה, יוני 2015. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
מומלץ להביא מהנדס בטיחות שיבדוק את האולם. גוף התאורה שקרס באולם "עדיה"/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

רישיון עסק מתחדש בכל שלוש שנים, ולכן הימצאות רישיון עדיין אינה מבטיחה שהכול תקין באולם האירועים. על כן מומלץ לדרוש בדיקה הנדסית או להביא מהנדס בטיחות שיבדוק את האולם. יש עוד כמה דברים שחשוב לבדוק, כדוגמת אישור ממשרד הבריאות על הפעלת מטבח לאולם עצמו או לחברת הקטריינג וגם פוליסת ביטוח הכוללת צד ג' וסעיף הרעלת מזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully