וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אזרח דנמרק התנגש ברכבה של אישה בהיריון - והוביל למותה

24.6.2015 / 22:03

הנסן לארס שארפ נסע בכביש 1 בחודש שעבר. נהג שעצר גרם לשורת מכוניות להאט, אולם שארפ לא הבחין בכך ופגע בעוצמה במכונית שלפניו. הנהגת רננה אלון מתה מפצעיה בבית החולים והוא מואשם בגרימת מוות ברשלנות

מתנדב במשטרה נהרג בתאונה במחלף גן רווה  11 במאי 2015. מד"א
רננה אלון שנהרגה הייתה בשבוע ה-13 להריונה/מד"א

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (רביעי) כתב אישום לבית משפט השלום לתעבורה בעיר נגד אזרח דנמרק בן 30 בגין גרימת מוות ברשלנות ונהיגה בקלות ראש. לפי כתב האישום, הנאשם הנסן לארס שארפ גרם למותה של רננה אלון כשפגע ברכבה בכביש 1 בחודש שעבר.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד סולי לביא, ב-13 במאי בשעות הבוקר נהג שארפ ברכבו מכיוון ירושלים לתל אביב, בסמוך למחלף שפירים. עמו במכונית היו אשתו, שני ילדיו וחמתו. באותה העת, נסע בכביש כלי רכב מסוג סוזוקי ואחריו מכוניתה של רננה אלון, שהייתה בשבוע ה-13 להריונה, ואף היא נהגה ברכב מסוג סוזוקי אלטו. מזג האוויר באותו יום היה נאה, הכביש היה תקין, יבש ומסומן כנדרש ושדה הראיה היה פתוח ללא הפרעה.

עוד בוואלה!NEWS:
"ברכה אמר לי: 'אתה יודע מי זה הרב פינטו? לא חוקרים אותו'"
האסון בחתונה: מהנדס הבטיחות ומנהל התפעול של האולם נעצרו
הח"כ האתיופי היחיד התנגד להקמת ועדה לבדיקת טענות בני העדה

הפרקליטות ביקשה לפסול את רישיונו ולהכביד את תנאי שחרורו

בשעה 10:13, בסמוך למחלף גנות, בלמה נהגת הסוזוקי הראשונה את רכבה, לאחר ששמה לב שהרכב שלפניה עצר. אלון הבחינה בכך והאטה את מהירות נסיעתה. שארפ לא הבחין שאלון האטה ופגע בחלקו האחורי של רכבה בעוצמה רבה עם חזית רכבו. כתוצאה מעוצמת הפגיעה, פגע רכבה של אלון בחלקו האחורי של רכב הסוזוקי שלפניה.

כתוצאה מהתאונה נפצעה אלון באורח אנוש ופונתה לבית החולים איכילוב שבתל אביב, שם נקבע מותר כעבור כשעה. אשתו של שארפ נחבלה באזור בטנה ונזקקה לניתוח. נהגת הסוזוקי וילדיו של שארפ נחבלו באורח קל בתאונה. הפרקליטות ביקשה לפסול את רישיונו של שארפ ולהכביד את תנאי שחרורו ממעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully