וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת מות בן ה-10 מהדרום: נפצע במהלך משחק עם חבר

20.6.2015 / 13:01

המשטרה מאששת את דברי משפחתו של הילד הבדואי מלקיה שמת מפצעיו, וטוענת כי נפגע בעורק הראשי בפלג גופו התחתון בעת ששיחק עם חבריו בחצר. חבריו נחקרו והועברו לטיפול גורמי רווחה

בית החולים סורוקה, דצמבר 2014. אלדד, מערכת וואלה! NEWS
"תאונה מצערת במהלך משחק עם ילד אחר". בית החולים סורוקה/מערכת וואלה! NEWS, אלדד

מותו של הילד בן העשר מלקיה שבנגב, שנפצע אתמול באורח קשה מפצעי דקירה, נגרם "כתוצאה מתאונה מצערת במהלך משחק עם ילד אחר" – כך נמסר היום (שבת) מהמשטרה. מהחקירה עולה כי הילד שיחק עם חברים בני גילו בחצר, ונפגע ממקל באזור העורק הראשי בפלג גופו התחתון, דבר שגרם לאובדן דם רב. הילדים ששיחקו עמו הועברו לחקירה, ולאחר מכן עקב גילם הצעיר הועברו להמשך טיפול של רשויות הרווחה.

מפקד תחנת עיירות, סגן-ניצב יניב שלמה, ציין שעם קבלת ההודעה על פציעתו, ולאחר מכן על מותו של הילד, יצאו כוחות משטרה לבית המשפחה לחקור את נסיבות המוות. בשל השתלשלות האירועים הטרגית וגילם הצעיר של המעורבים האחרים, החקירה הועברה לבית לין, שמותאם לחקירות ילדים ושגורמי הרווחה ממשיכים בליווי המשפחה.

אתמול בשעות הצהריים הובא הילד לצומת שוקת בכלי רכב פרטי ומשם הובהל באמבולנס לבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשהוא סובל מחתכים ומדקירות בפלג גופו התחתון. בני המשפחה סיפרו לפרמדיקים כי הוא נפצע בעת ששיחק מחוץ לבית ונפל, אולם עד כה לא היה ברור שזו סיבת המוות הוודאית.

עוד בוואלה!NEWS:
הפתעה בצפון: גשם ירד לפרק זמן קצר בגליל ובמישור החוף
הפיגוע ליד המעיין בבנימין חושף את הבטן הרכה של צה"ל
דני גונן מלוד נהרג בפיגוע הירי בבנימין; "היה מלח הארץ"

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully