וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני גונן מלוד נהרג בפיגוע הירי בבנימין; "היה מלח הארץ"

20.6.2015 / 0:43

דודו של גונן בן ה-25 סיפר שאחיינו נורה בעת שטייל עם חברו. "היה הילד הכי טוב בעולם". חבר של המשפחה סיפר כי דני, הבכור מבין חמישה ילדים, עזר לאמו לאחר מות אביו. "היה עמוד התווך של המשפחה"

צילום: אבי כהן, ניב אהרונסון. עריכה: ליאור קירשנר

דני גונן, בן 25 מלוד, נהרג אתמול (שישי) לאחר שנורה על ידי מחבל בסמוך לצומת הפרסה, באזור ההתנחלות דולב שבבנימין. אהרון גונן, דודו של דני, אמר לוואלה NEWS כי דני וחברו, אשר נפצע באורח קל-בינוני, הגיעו לאזור כדי לטייל, כפי שעשו פעמים רבות. "דני יצא לטייל עם חבר כמו שהוא עשה תמיד. הוא אהב לטייל כמו כל אדם בישראל", סיפר גונן ביציאה מחדר המיון בבית החולים שיבא שבתל השומר, לשם הובהל דני במצב אנוש. "החבר שנפצע התקשר ואמר לאחות של דני שהם נפגעו ודני פונה במסוק".

"דני הילד הכי טוב בעולם", הוסיף הדוד. "הוא סטודנט להנדסת חשמל שאוהב לטייל הרבה. הוא היה הבן הבכור והותיר אחריו אמא וארבעה אחים".

שלום מרקוביץ', חבר המשפחה ורב בקהילה, סיפר גם הוא על דני, חברו הטוב של בנו. "הוא ובני חברים מאוד טובים. הוא בחור איכותי, עמוד התווך של המשפחה", אמר מרקוביץ' והוסיף: "הוא עזר לאמא שלו אחרי שאביו נפטר והחזיק את המשפחה הרבה שנים. הוא למד בישיבת הסדר, מלח הארץ, בחור איכותי ישר, ירא שמים"

דני גונן שנורה למוות בפיגוע בסמוך להתנחלות דולב שבבנימין, יוני 2015. פייסבוק, צילום מסך
"החזיק את המשפחה שנים רבות". דני גונן/צילום מסך, פייסבוק

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי היורה ניגש לנהג ודיבר עמו, ולפתע שלף אקדח וירה בנוסעים מטווח אפס. גורם בחטיבת בנימין מסר: "היורה בא במגע עם הפצועים לפני שפתח באש. כל הנושא נמצא בחקירת השב"כ".

גורם צבאי אחר מסר: "הירי ברכב הפרטי בוצע מטווח קצר. היורה ביצע ירי בחלק הקדמי של המכונית. כפי הנראה הנהג ניסה להימלט מזירת האירוע, אך היורה המשיך בירי ופגע בחלק האחורי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בני משפחתו של גונן מחוץ לבית החולים, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנהל יחידת הטראומה בבית החולים, ד"ר יורם קליין, סיפר: "הפצוע הראשון הגיע עם פצעי ירי ללא סימני חיים. המשכנו את מאמצי ההחייאה שהתחילו בשטח על ידי צוותי ההצלה במקום וצוותי 669. לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו. הבחור השני פצוע קל. נעשה צילומים ונהיה יותר חכמים לאחריהם. יש סיכוי שישוחרר עוד היום".

(עדכון ראשון: 19:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully