וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכותרות המרכזיות שעשו את סוף השבוע

דני גונן, בן 25 מלוד, נרצח בפיגוע ירי ליד ההתנחלות דולב. רון חולדאי אמר כי הוא שוקל להתמודד על ראשות מפלגת העבודה. וויקיליקס חשף מסמכים חדשים. אלה הכותרות שעשו את סוף השבוע

צילום: ערוץ 10

חשד לפיגוע בגדה: צעיר בן 25 נהרג מירי ליד ההתנחלות דולב

חשד לפיגוע ירי בבנימין: דני גונן, בן 25 מלוד, נהרג ואדם נוסף נפצע באורח קל-בינוני לאחר שנפגעו מירי שבוצע אתמול(שישי) לעבר רכב בשביל עפר בסמוך לצומת הפרסה שבאזור ההתנחלות דולב שבבנימין. כוחות של צה"ל הגיעו למקום וביחד עם כוחות מד"א, הגישו סיוע רפואי לשני הפצועים ופינו אותם לבית החולים שיבא שבתל השומר. גונן, שנפצע אנוש, פונה באמצעות מסוק ובבית החולים נאלצו לקבוע את מותו. מדובר באזור שאותו פוקדים מידי שישי מטיילים רבים בשל המעיינות באזור.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי היורה ניגש לנהג ודיבר עמו, ולפתע שלף אקדח וירה בנוסעים מטווח אפס. קצין בכיר באוגדת יהודה ושומרון אמר כי "ככל הנראה מדובר בפיגוע". גורם בחטיבת בנימין מסר: "היורה בא במגע עם הפצועים לפני שפתח באש. כל הנושא נמצא בחקירת השב"כ".

"החוקרים זיהו בו רוע טהור": היורה בכנסייה הואשם ב-9 סעיפי רצח

דילן סטורם רוף, החשוד בביצוע הטבח בכנסייה של הקהילה האפרו-אמריקנית בצ'רלסטון שבקרוליינה הדרומית, שבו נהרגו תשעה בני אדם, הואשם אתמול (שישי) בתשעה סעיפים של רצח ובאחזקת נשק במהלך ביצוע פשע אלים – כך הודיעה משטרת צ'רלסטון בעמוד הטוויטר שלה. שלשום נעצר רוף בן ה-21, תושב העיירה איסטובר, בעיירה שלבי שבצפון קרוליינה, כ-320 קילומטרים מצפון לצ'רלסטון, ומאוחר יותר הוא צפוי לנכוח בדיון בבית המשפט, שבו יופיע על גבי מסך טלוויזיה.

מושלת קרוליינה הדרומית, ניקי היילי, אמרה היום לרשת NBC האמריקנית כי היא מאמינה שהתובעים במדינה יבקשו לגזור על רוף עונש מוות. "מדובר בפשע שנאה מוחלט", אמרה היילי. "אנו דנים עם החוקרים והם אומרים כי הם ראו בעיניו רוע טהור". דרום קרולייינה היא אחת מחמש מדינות בארצות הברית שבה אין חוק הנוגע לפשעי שנאה, אשר בדרך כלל מחמיר את העונש.

רון חולדאי: "שוקל להתמודד לראשות מפלגת העבודה"

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי אמר היום (שבת) באירוע "שבתרבות" עם כתב רשת ב' יואב קרקובסקי, שנערך במרכז רוזן ברמת אביב, כי הוא שוקל להתמודד לראשות מפלגת העבודה. "אמרתי באופן מאוד פשוט ושום דבר לא השתנה, יש אליי פניות רבות מכל שדרות העם, צריך להרים את הכפפה, אני שוקל ובוחן לא מהמר לא קופץ, אני בגיל שצריך לגייס משאבי נפש", אמר. לדבריו, "אקבל החלטה בסתיו".

על סערת התרבות עם השרה מירי רגב אמר כי הוא לא חושב שעליו "לנתח את השרה". לדבריו, "17 שנים לא צנזרנו הצגה או תערוכה, גם שזה קומם אותי. העירייה משקיעה 3.5% מההליך השותף בתרבות לעומת המדינה, שמשקיעה 0.2%. אם כולם היו שותקים ונותנים לשרה ללמוד את תפקידה היא הייתה לומדת, היא נבונה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

מאות הגיעו להזדהות עם הכנסייה שהוצתה: "נמשיך לזרוע אהבה"

מאות בני אדם פקדו מאז שעות הבוקר (שבת) את כנסיית "הלחם והדגים" שעל גדות הכינרת, אשר הוצתה ביום חמישי האחרון. בין המבקרים הרבים היו חברי הארגון "צועדים יחד לעתיד משותף", תנועה אזרחית יהודית-ערבית הפועלת למען "שלום בית" בין יהודים וערבים, שהוקמה על ידי אריאל רוניס.

"מעשה הנבלה הזה מנסה לפגוע במרקם היחסים בגליל", אמרה דריה ארבל, חברת הארגון מצפת. "אנחנו גרים כאן ביחד, בני כל הדתות, ולא ניתן לאף אחד לפגוע בחיים המשותפים שבנינו כאן", היא הוסיפה. "על המדינה להבין שפשעי השנאה האלה הם מעשי טרור לכל דבר. צריך למצוא את המפגעים ולהביא אותם לבית המשפט. אנחנו מחבקים היום את אנשי כנסיית הלחם והדגים".

חקירת מות בן ה-10 מהדרום: נפצע במהלך משחק עם חבר

מותו של הילד בן העשר מלקיה שבנגב, שנפצע אתמול באורח קשה מפצעי דקירה, נגרם "כתוצאה מתאונה מצערת במהלך משחק עם ילד אחר" – כך נמסר היום (שבת) מהמשטרה. מהחקירה עולה כי הילד שיחק עם חברים בני גילו בחצר, ונפגע ממקל באזור העורק הראשי בפלג גופו התחתון, דבר שגרם לאובדן דם רב. הילדים ששיחקו עמו הועברו לחקירה, ולאחר מכן עקב גילם הצעיר הועברו להמשך טיפול של רשויות הרווחה.

מפקד תחנת עיירות, סגן-ניצב יניב שלמה, ציין שעם קבלת ההודעה על פציעתו, ולאחר מכן על מותו של הילד, יצאו כוחות משטרה לבית המשפחה לחקור את נסיבות המוות. בשל השתלשלות האירועים הטרגית וגילם הצעיר של המעורבים האחרים, החקירה הועברה לבית לין, שמותאם לחקירות ילדים ושגורמי הרווחה ממשיכים בליווי המשפחה.

ויקיליקס: סטודנטים סעודים נחשפו לתדרוכים בשגרירות ישראל בארה"ב

אתר ההדלפות "ויקיליקס" החל לפרסם אמש (שישי) יותר מחצי מיליון מסמכים דיפלומטיים של משרד החוץ של ערב הסעודית, המכילים פרטים בנוגע להתקשרויות סודיות עם כמה שגרירויות מסביב לעולם. עד כה נחשפו עשרות אלפי מסמכים ובאתר טוענים כי ייחשפו גם מסמכים ברמת סיווג "סודי ביותר" ממשרדי ממשלה נוספים, ובהם משרד הפנים ושירות המודיעין הכללי במדינה. בין שצף המסמכים נקשר גם שמה של ישראל וביקור של סטודנטים סעודים בשגרירות ישראל בוושינגטון.

במסמך שנשלח ב-14 באוגוסט 2008, תחת הקטלוג "מסווג ודחוף ביותר", הזהיר משרד החוץ הסעודי את שגרירות המדינה בוושינגטון כי עשרות סטודנטים מסעודיה וממדינות המפרץ הפרסי ביקרו בשגרירות הישראלית בבירה האמריקנית, כחלק מתכנית מנהיגות בינלאומית. "הם שמעו תדרוכים של הדיפלומטים העובדים בשגרירות, שאלו שאלות וצילמו תמונות", נכתב בהודעה שהודלפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully