וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון חולדאי: "שוקל להתמודד לראשות מפלגת העבודה"

20.6.2015 / 14:06

ראש עיריית תל אביב אמר באירוע "שבתרבות" כי נעשות אליו פניות רבות בנושא: "יש אליי פניות רבות מכל שדרות העם. צריך להרים את הכפפה, אני שוקל ובוחן". לדבריו, "אקבל החלטה בסתיו"

צילום: ערוץ 10

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי אמר היום (שבת) באירוע "שבתרבות" עם כתב רשת ב' יואב קרקובסקי, שנערך במרכז רוזן ברמת אביב, כי הוא שוקל להתמודד לראשות מפלגת העבודה. "אמרתי באופן מאוד פשוט ושום דבר לא השתנה, יש אליי פניות רבות מכל שדרות העם, צריך להרים את הכפפה, אני שוקל ובוחן לא מהמר לא קופץ, אני בגיל שצריך לגייס משאבי נפש", אמר. לדבריו, "אקבל החלטה בסתיו".

על סערת התרבות עם השרה מירי רגב אמר כי הוא לא חושב שעליו "לנתח את השרה". לדבריו, "17 שנים לא צנזרנו הצגה או תערוכה, גם שזה קומם אותי. העירייה משקיעה 3.5% מההליך השותף בתרבות לעומת המדינה, שמשקיעה 0.2%. אם כולם היו שותקים ונותנים לשרה ללמוד את תפקידה היא הייתה לומדת, היא נבונה".

עוד בוואלה!NEWS:
חקירת מות בן ה-10 מהדרום: נפצע במהלך משחק עם חבר
הפתעה בצפון: גשם ירד לפרק זמן קצר בגליל ובמישור החוף
חולייה המזוהה עם חמאס קיבלה אחריות לפיגוע בבנימין

רון חולדאי. קובי אליהו
"אני בגיל שצריך לגייס משאבי נפש"/קובי אליהו

בסוף השנה שעברה החל חולדאי, חבר מפלגת העבודה, להגביר את מעורבותו בעניינים פוליטיים ברמה הארצית, אז החלו במערכת הפוליטית לתהות אם בכוונתו להתמודד בשורות המפלגה בבחירות 2015. אלא שבכירים במפלגה אמרו אז כי הם לא מכירים מגעים שמתנהלים מולו. "רון חולדאי מקבל פניות רבות ונמצא בקשר עם גורמים רבים במערכת הפוליטית", מסרו בזמנו בלשכתו, והוסיפו כי "בכל מקרה, הוא מתכוון להשפיע במערכת הבחירות הקרובה".

חולדאי, בן 70, מכהן זו הקדנציה הרביעית ברציפות כראש עיריית תל אביב, והוא מצוי בקשרים טובים עם יו"ר העבודה, יצחק הרצוג. בבחירות המקדימות לראשות המפלגה ב-2013 תמך חולדאי בהרצוג, ובהודעה משותפת שפרסם עם ראש עיריית כפר סבא וראש עיריית ראשון לציון כתב: "הרצוג יחזיר את הדמוקרטיה והשקיפות למפלגה. הוא יחזקה ככוח פוליטי משמעותי וישיב תומכים רבים מאלו שנטשו אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully