וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נכנס לחדר הלידה ואיים לפגוע בזוגתו לשעבר

19.6.2015 / 15:15

החשוד, תושב באר שבע בשנות ה-40 לחייו, נעצר לאחר שהפר צו הרחקה מבת זוגו לשעבר, הגיע לבית החולים סורוקה ואיים עליה בעת שילדה. בחיפוש על גופו מצאו השוטרים סכין. בהמשך הוא יובא להארכת מעצר

מרכז רפואי סורוקה, באר שבע. ראובן קסטרו
בית החולים סורוקה/ראובן קסטרו

גבר בשנות ה-40 לחייו נעצר הבוקר (שישי) לאחר שעל פי החשד איים לפגוע בבת זוגו לשעבר בעת שכרעה ללדת בבית החולים סורוקה בבאר שבע. על פי החשד, האיש, תושב העיר, הגיע לחדר הלידה שבו שהתה בת הזוג לשעבר ואיים עליה, והיולדת פנתה לעובדת סוציאלית במקום וסיפרה לה כי היא חושש מפניו וכי היא סבורה שיש בידיו סכין. העובדת הסוציאלית הזעיקה את המשטרה. השוטרים שהגיעו למקום השתלטו על החשוד, ובחיפוש שנערך על גופו נמצאה סכין.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי נגד החשוד עומד צו הרחקה מבת הזוג לשעבר, שאותו הפר עם בואו לבית החולים. הוא הועבר לחקירה בתחנת באר שבע, ובהמשך הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו. לאחר שהורחק מהמקום ילדה האישה ולה ולתינוק שלום.

ראש משמרת הסיור במשטרת באר שבע, מפקח שמעון אוחנה, מסר בעקבות המעצר כי אין ספק שתגובתם המהירה של השוטרים ובידודו של החשוד מהקורבן מנעה אסון כבד. "החקירה נמצאת בראשיתה ותמשך עד למיצוי הדין עם החשוד", הוסיף אוחנה.

לפניות לכתב: Yanir9310@walla.com

עוד ידיעות משפט ופלילים:
צו הרחקה לפעילים שמחו נגד מנכ"לית בנק לאומי: "הטרדה מאיימת"
צעיר בן 25 נורה בכפר סבא; מצבו קשה
"תשנה את העדות בתיק ההריגה, אסדר לך עבודה ב'ב. יאיר'"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully