וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר בן 25 נורה בכפר סבא; מצבו קשה

19.6.2015 / 5:58

הצעיר הועבר לבית החולים מאיר בהכרה אך במצב לא יציב. ככל הנראה הוא נורה במהלך קטטה, לאחר שהכה אדם במוט ברזל. מהירי נפצע גם גבר בשנות ה-30 לחייו באורח קל. חשוד בירי נעצר

חשד לרצח כפול ברמלה: שתי גופות אותרו ברכב ליד בית קברות. אבי כהן
הצעיר פונה במצב קשה לבית החולים מאיר שבכפר סבא/אבי כהן

צעיר בן 25 נפצע הלילה (שישי) באורח קשה לאחר שנורה ברחוב יונה בכפר סבא. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים מאיר שבעיר בהכרה ובמצב לא יציב. כמו כן, באירוע נפצע גבר נוסף, בשנות ה-30 לחייו, באורח קל.

שוטרי תחנת כפר סבא הגיעו לזירה לאחר שקיבלו דיווח על פצוע ירי במהלך קטטה. מחקירה ראשונית עולה כי החלה קטטה כאשר אחד המעורבים החל להכות לכאורה אחר באמצעות מוט ברזל ואז נורתה ירייה לעבר פלג גופו העליון. שוטרים פתחו בסריקות, ובמהלכם הגיעו לדירה ושם עצרו חשוד, תושב המושב ירחיב כבן 19, המחזיק בנשק ברישיון.

שלשום נהרג מוחמד גריפאת, בן 21 מבסמת טבעון שבצפון הארץ, לאחר שנורה והתנגש עם מכוניתו בעץ ביישוב. צוות ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים רמב"ם שבחיפה, כשמצבו מוגדר אנוש והוא מונשם וסובל מפצע ירי בפלג גופו העליון. הצוות הרפואי בבית החולים נאלץ לקבוע את מותו.

עוד בוואלה חדשות:
מתח בין-גזעי בארה"ב: הטכנולוגיה הרגה את התקוות שתלו באובמה
מהפכת השירות האזרחי של צה"ל: יבוטלו שלושה תקני אלוף
האפיפיור נגד זיהום הסביבה: "העולם מתחיל להיראות כערימת זוהמה"

מחמד מחמוד גריפאת. פאנט
מוחמד גריפאת שנהרג לאחר שנורה והתגש עם מכוניתו בעץ/פאנט

כמו כן, בשבוע שעבר נפצע גבר בן 43 באורח בינוני מירי בכניסה למסעדת "אקמוקו" שבמרכז אור יהודה. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים שיבא שבתל השומר כשהוא סובל מפצעי ירי בפלג גופו העליון. מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי האיש נורה מטווח קצר וייתכן כי הרקע הוא סכסוך הקשור לשוק האפור. הגבר שנורה השתחרר לפני כמה ימים מהכלא לאחר שנשא בעונש בגין השלכת רימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully