וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטר החשוד באונס עומת עם המתלוננת - והוצא לחופשה כפויה

שלומי גבאי

18.6.2015 / 19:27

השוטר בן ה-44 מתחנת חדרה שנחשד באונס אישה תושבת העיר נחקר במשרדי מח"ש וכפר במיוחס לו. אשתו התלוותה אליו. הוא עומת עם המתלוננת, שפרצה בבכי. לטענתו, היחסים היו בהסכמה מלאה

תחנת משטרת חדרה. שלומי גבאי
השוטר משמש סייר במשטרת חדרה. תחנת חדרה/שלומי גבאי

השוטר מתחנת חדרה, החשוד באונס תושבת העיר, נחקר היום (חמישי) במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), ובינו לבין המתלוננת נערך עימות. השוטר, בן 44 מפרדס חנה בדרגת רס"ב, נשוי ואב לילדים, הכחיש את המיוחס לו. לעימות הוא הגיע מלווה באשתו. עוד טען בחקירתו כי היחסים היו בהסכמה. בתום העימות, שבמהלכו פרצה המתלוננת בבכי, הוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים. המתלוננת אמרה הערב למקורביה כי תחושתה קשה מאוד וכי היא סובלת. החקירה תימשך.

בעקבות החשדות נגדו, החליטה מחלקת המשמעת של משטרת ישראל להוציא את החשוד המשרת כסייר בתחנת חדרה לחופשה כפויה של 15 יום.

קצין בכיר בדימוס, שהשוטר שירת תחתיו אמר לוואלה!NEWS: "לפי היכרותי איתו, אני תקווה שההליך הפלילי נגדו לא יבשיל לכתב אישום". לצד זאת הוסיף: "גם אם מבחינה פלילית מצבו של השוטר עוד לא התבהר, הרי שמבחינה מוסרית ואתית הוא בבעיה חמורה שכן מצופה משוטר שיתנהג אחרת, כלומר - לא לנהל קשרים שנבנים תוך כדי אירועים משטרתיים. אני ממליץ בתקופה זאת לכלל אנשי המשטרה להתנהג כנזירים, הרי המשטרה נבחנת בזכוכית מגדלת".

עוד ידיעות בוואלה!NEWS
ניסו לחסל עבריין בבית עלמין: "המטען שהונח - כמו של חיזבאללה"
החשוד בטבח בכנסייה נעצר; "הוא אמר 'אני חייב לעשות את זה'"
המתלוננת נגד העיתונאי יואב אבן הפכה לגבר - ומדברת לראשונה

"לא מאמין שהוא מסוגל לבצע דבר כזה"

"לא הרפה עד שקיבל את מבוקשו ואנס אותה"

הסיפור החל בסוף החודש שעבר. האישה המתלוננת, בשנות ה-30 לחייה הגיעה לתחנה שבה עובד השוטר, המשרת כבר יותר מ-20 שנה, בעניין סכסוך שכנים שנחקר. על פי החשד, השוטר השיג את מספר הנייד שלה ויצר עמה קשר – כשהוא לא נמנע מלעשות זאת גם מהטלפון הנייח של התחנה עצמה. אחרי כמה ימים הם נפגשו, ולטענת האישה, לאחר אותה הפגישה, היא הודיעה לו שהיא לא מעוניינת להמשיך בקשר וביקשה שיפסיק להתקשר. השוטר, לא שעה לבקשתה – כך לטענתה, וחזר כמה פעמים על כך שהוא זקוק לפגוש אותה בדחיפות.

לפי גרסתה, ביום רביעי שעבר בשעות הערב הגיע השוטר למקום מגוריה ודרש שזו תשוחח עמו. אחרי שנכנס לדירתה, על פי החשד, אנס אותה כמה פעמים בכוח תוך שהוא מתעלם מבקשותיה להפסיק. לפני כמה ימים הגיעה האישה למשרדי מח"ש והגישה תלונה מפורטת נגד השוטר. למחרת זומן האיש לחקירה במח"ש, שבעקבותיה נעצר ונשלח לשלושה ימי מעצר בית.

אחרי שהתלונה כבר הוגשה, כך התברר, יצר השוטר קשר עם המתלוננת ובשיחה טלפונית שאל אותה: "האם סיפרת למישהו את מה שהיה? האם דיברת עם מישהו על הנושא?". המתלוננת סיימה את השיחה מבלי לומר שהתלוננה נגדו במח"ש.

בא כוחה של המתלוננת, עו"ד אוהד מגורי, אמר כי על אף המקרים האחרונים שנתגלו במשטרה הקשורים בעבירות מין לכאורה, כל סיפור נוסף "מדהים ומערער את הביטחון האישי". עוד אמר כי השוטר ניצל, על פניו, את המרכזייה המשטרתית, "בכדי להפעיל כלפי הקורבן את התנהגותו האובססיבית ולא הרפה עד שקיבל את מבוקשו ואנס אותה".

מנגד, חבריו של השוטר קיבלו את הידיעה על מעצרו בתדהמה. שוטר ותיק המשרת עמו שנים רבות אמר לוואלה!NEWS: "אני לא מאמין שהוא מסוגל לבצע דבר כזה, מדובר בשוטר אדיב ומנומס – אפילו 'חנון' – אשר מסור למשפחתו". לדבריו, צריך לחקור היטב את השתלשלות העניינים לפני שגוזרים את דינו. "קל היום לעשות עליהום על שוטרים בעקבות הסערות בצמרת המשטרה. נקווה שהחקירה תבהיר שהוא נקי ושיחזור במהרה לשרת".

לפניות לכתב שלומי גבאי: shlomimyg@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully