וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניים מואשמים שהכו למוות צעיר באבן "בשביל 130 שקל"

18.6.2015 / 11:31

ארטיום רחימוב, בן 26, ואלכסי פרידלין, בן 30, מואשמים שלפני כחודש שדדו את טזרא טקאו בבית שמש וקנו עם הכסף סמים. לפי כתב האישום, טקאו ביקש שיחדלו ממעשיהם, אך השניים המשיכו לחבוט בראשו עד שמת

צילום: עומר מירון, עריכה: טל רזניק

כתב אישום הוגש היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בירושלים נגד ארטיום רחימוב, בן 26, ואלכסי פרידלין, בן 30, תושבי בית שמש, בגין רצח ושוד של הצעיר טזרא טקאו בעיר לפני כחודש. לצד כתב האישום הוגשה בקשה לעצור אותם עד לתום ההליכים.

השניים מואשמים כי ב-22 במאי החליטו לשדוד את טקאו בן ה-21 ולגנוב ממנו את הכסף שהיה לו. לפי כתב האישום, לצורך כך, לקח רחימוב אבן גדולה והכה באמצעותה את ראשו של טקאו. עוד נכתב כי טקאו זעק בכאב וביקש מרחימוב שיחדול ממעשיו, אולם השניים המשיכו להכות אותו בראשו ובפניו.

לקריאה נוספת בנושא
יוצאי אתיופיה בבית שמש חוששים מרצח נוסף: "הקיץ יהיה נורא"
"המדינה שכחה אותנו": בצד האפל של בית שמש לא מופתעים מעוד רצח

לפי כתב האישום, בשלב כלשהו, כאשר ראו שדם זולג מפיו של הצעיר וכי הוא הפסיק לזוז, קרע פרידלין את כיס חולצתו של טקאו ונטל מתוכו סכום של 130 שקל. מאוחר יותר, נכתב בכתב האישום, שטפו השניים את גופם, זרקו את הבגדים שלבשו והלכו לרכוש סמים בכסף שגנבו מהצעיר.

עוד נכתב כי "במעשיהם המתוארים בכתב האישום גרמו הנאשמים בכוונה תחילה למותו של אדם תוך כדי ביצוע עבירת שוד וכדי להבטיח לעצמם בריחה או הימלטות מעונש".

הארכת מעצר לחשודים ברצח אתיופי בבית שמש, בית משפט השלום, ירושלים. נועם מושקוביץ
אחד הנאשמים ברצח בדיון בהארכת מעצרו בתחילת החודש/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully