וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת צעיר נמצאה במבנה נטוש: "רוצצו את גולגולתו באבן"

2.6.2015 / 13:47

שני צעירים נעצרו בחשד שרצחו תושב בית שמש לפני כשבועיים במסגרת סכסוך בין עבריינים. אחד מהם נעצר לאחר שהתלונן במשטרה על כך שחברי הקורבן עשו לו משפט שדה ודרשו ממנו להודות ברצח. הרצח פוענח על ידי ימ"ר ירושלים

מור שאולי, עריכה: יאיר דניאל

הצעיר שגופתו נמצאה לפני כשבועיים במבנה נטוש ליד בית שמש כשעליה סימני חבלה הוא תזארה טקאו, תושב העיר בן 21 שנרצח במסגרת סכסוך בין עבריינים – כך הותר היום (שלישי) לפרסום. שני חשודים, ארטיום רחימוב בן 26 ושותפו לדירה אלכסיי פרידלין בן 30, גם הם תושבי בית שמש, מוכרים למשטרה מתחום עבירות הסמים והרכוש. הם נעצרו והודו בחקירתם במיוחס להם. אתמול האריך בית משפט השלום בירושלים את מעצרם בעשרה ימים.

עובר אורח מצא את גופת הצעיר במבנה נטוש ודיווח על כך לאדם שפגש ברחוב. על פי החשד, שני החשודים תכננו את הרצח מבעוד מועד, נפגשו עם הצעיר במבנה הנטוש, ושם שדדו אותו. לאחר מכן חבטו בראשו באמצעות אבן כבדה פעם אחר פעם, עד שרוצצו את גולגולתו.

הארכת מעצר לחשודים ברצח אתיופי בבית שמש, בית משפט השלום, ירושלים. נועם מושקוביץ
אחד החשודים מובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים, אתמול/נועם מושקוביץ

אחד החשודים ברצח נעצר לאחר שסיפר למשטרה כי חבריו של הקורבן חטפו אותו, הובילו אותו ליער סמוך ומבודד, קשרו אותו לעץ וביצעו בו משפט שדה. הם דרשו ממנו להודות ברצח תוך כדי שהם מכים אותו נמרצות. חברי הקורבן הותירו אותו קשור, אולם בסופו של דבר הוא הצליח להשתחרר מהעץ ולהימלט מהמקום. לאחר שסיפר למשטרה על שאירע, הוא נעצר בחשד לרצח, וכך גם החשוד הנוסף ברצח. שלושת החברים של הקורבן, החשודים בחטיפה, נעצרו גם כן, ובמשטרה טוענים כי חטפו אותו במטרה לרצוח אותו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הארכת מעצר לחשודים ברצח אתיופי בבית שמש, בית משפט השלום, ירושלים. נועם מושקוביץ
חבטו בראשו באמצעות אבן כבדה פעם אחר פעם. אחד החשודים בהארכת מעצרו, אתמול/נועם מושקוביץ

סנגורו של אחד מחברי הקורבן החשוד בחטיפה לשם רצח, עו"ד דוד הלוי, מסר בתגובה כי מרשו מכחיש את המיוחס לו. "להבנתנו, היה כאן ניסיון מצד חבריו של קורבן הרצח לדלות מידע בנוגע לרצח. בזמן האירוע לא ננקטו פעולות אלימות".

"רצח אכזרי וקשה ביותר"

רב-פקד יורם סגל, ראש מחלק תשאול סיפר כי עם קבלת הדיווח על מציאת הגופה בערב חג השבועות הגיעו לזירה כוחות גדולים של היחידה המרכזית ירושלים. "בזירה מצאנו את גופתו של המנוח תזארה טקאו, תושב בית שמש בן 21. נפתחה חקירה שבה הפעלנו כוחות מאוד גדולים מרגע מציאת הגופה, וכעבור כיממה הצלחנו להגיע לשני חשודים אשר הודו בביצוע הרצח", אמר. "מדובר בשני תושבי העיר בית שמש, אשר סיפרו לאחר חקירה מאומצת וקשה, כי ראו על המנוח סכום כסף גדול ורצו לשדוד אותו. אחד החשודים שמר בצד שלא יפריעו להם באותו גן ילדים, ואילו שותפו לקח אבן שנמצאה במקום, ורצח באמצעותה את המנוח".

לדברי סגל, "זהו רצח אכזרי וקשה ביותר". בהמשך התייחס גם לחטיפת אחד החשודים ברצח על ידי חבריו של הנרצח. "נפתחה חקירה בנושא החטיפה שבה נעצרו מספר חשודים ומעצרם הוארך בפעם השנייה על ידי בית המשפט. גם החקירה הזו מתנהלת על ידי מפלג תשאול". לדבריו, שני החשודים ברצח הכירו את הנרצח. "הם חברים באותו חוג חברתי בבית שמש", אמר. "השניים הודו בחקירתם, שחזרו את המקרה, ומשתפים פעולה עם החוקרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully