וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר כץ במכתב חריף לנתניהו: "הרפורמה בדואר - כישלון"

18.6.2015 / 10:18

שר התחבורה פנה לראש הממשלה וטען כי הרפורמה שהוביל בעבר יריבו, השר לביטחון הפנים ארדן, פוגעת במשרדו: "אחפש גוף אחר שישלח את המכתבים". ארדן: "הסיבה האמיתית לאיחורים - הפקקים לירושלים"

ישראל כץ, גלעד ארדן. יותם רונן, ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
"הרפורמה הביאה לעומס מיותר במשרד הרישוי". כץ נגד ארדן/עיבוד תמונה, יותם רונן, ראובן קסטרו

השר ישראל כץ נגד הרפורמה בדואר שהוביל השר גלעד ארדן: במכתב חריף ששלח באחרונה שר התחבורה לראש הממשלה בנימין נתניהו, ואשר עותק ממנו הגיע לידי וואלה!NEWS, התלונן כץ כי הרפורמה בדואר נכשלה: "כמויות גדולות של דברי דואר מגיעים באיחור רב ולעתים לא מגיעים כלל ליעדם". מי שחתם על הרפורמה בדואר בחודש נובמבר האחרון הוא שר התקשורת דאז ויריבו הפוליטי של כץ, השר לביטחון הפנים ארדן.

במכתב שנשלח ב-17 במאי, מיד לאחר הקמת הממשלה, הסביר כץ את חשיבות שירותי הדואר למשרדו. לדבריו, "משלוח דואר מעניק שירות שוטף לכשמונה מיליון אזרחים המחזיקים ברישיונות רכב ונהיגה (...) וזה שנים רבות נשלחים לבית האזרח חידושים ותשלומים לרישיונות רכב ונהיגה, דרישות ביצוע בדיקות רפואיות לבעלי רכב ציבורי וכבד, זימונים לנהיגה מונעת לנהגים המבצעים עבירות תנועה ועוד".

לקריאה נוספת:
סערה בכנסת: ח"כ חזן צעק להרצוג "פחדן" - והוצא מהמליאה
שטייניץ מנסה לשכנע שהגז האיראני מאיים על ישראל
לבני: קיבלתי תדרוך מאנשי נתניהו לפני נסיעתי לבריטניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הדבר פוגע בתדמיתו של משרד התחבורה". מכתבו של כץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי שר התחבורה, מניתוח פניות חוזרות למשרדי הרישוי והשירות בשנה האחרונה, עולה כי דברי דואר רבים כלל לא מגיעים ליעדם, דבר הפוגע רבות בפעילות משרדו. "נוצר מצב שהאזרח לא מקבל את חידוש הרישיון, דבר שגורם לאזרחים להגיע למשרדי הרישוי, מביא לעומס מיותר במשרד הרישוי ולטרטור אזרחים שלא לצורך", כתב.

כץ אף לא היסס להציע הסבר להאטה בשירותי הדואר: "ככל הנראה הרפורמה שבוצעה רק לאחרונה בחברת דואר ישראל נכשלה, וחברת הדואר אינה מסוגלת לתת שירות ראוי לאזרחי המדינה. הדבר פוגע גם בפעילותו הענפה ובתדמיתו של משרד התחבורה". הוא אף ציין כי הנחה את מנכ"ל משרדו למצוא גופים אחרים שדרכם יהיה ניתן לשלוח את הדואר, מלבד חברת דואר ישראל, וכתב לראש הממשלה: "אבקשך למצוא פתרון דחוף לנושא, כך שפרטי הדואר הנשלחים יגיעו לאזרחים במועד".

בסביבתו של השר ארדן אמרו בתגובה: "הסיבה האמיתית לאיחורים בהגעת משלוחי משרד הרישוי לאזרחים היא הפקקים הבלתי נגמרים בכניסה לירושלים והמחסור במערכות יעילות להסעת המונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully