וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: דקר את אמו בת ה-70 במושב בדרום, וניסה להתאבד

17.6.2015 / 16:37

בנו של החשוד הגיע לבית הסבתא במושב בני עי"ש, שם גילה את אביו וסבתו הדקורים. לפי החשד, האב דקר את אמו בגבה, ואז את עצמו בצוואר. החשוד במצב קשה, והאם במצב בינוני. נסיבות האירוע אינן ברורות

צילום: דוברות בית החולים קפלן, עריכה: שניר דבוש, מתן חדד

גבר כבן 45 חשוד כי דקר היום (רביעי) את אמו, בת 70, במושב בני עי"ש שמדרום לגדרה. האם נפצעה באורח בינוני, ובנה, שדקר את עצמו אחרי שתקף את אמו, פצוע קשה. השניים פונו על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א לבית החולים קפלן שברחובות.

מחקירת המשטרה עלה כי בנו של החשוד הגיע לדירת הסבתא שבמושב – שם נוכח לגלות את אביו וסבתו דקורים. הוא גם היה זה שהזעיק את המשטרה. האישה נדקרה על ידי בנה מספר רב של פעמים, ולפי החשד לאחר מכן החשוד דקר את עצמו, ייתכן בניסיון לשים קץ לחייו. מדוברות המשטרה נמסר כי הנסיבות בשלב זה אינן ברורות, ולא ידוע מה גרם לבן לדקור את אמו. החקירה בעניין נמשכת.

"סמוך לכניסה לבית שכבו שני הפצועים, הם היו בהכרה מלאה עם פציעות בפלג גופם העליון", סיפר פרמדיק מד"א עידן נק שהגיע לזירה. "הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל חבישות ומתן נוזלים ופינינו אותם". דובר בית החולים קפלן, אופיר לוי, אמר כי השניים הובאו לחדר המיון. הבן סובל מדקירה בצווארו והוא הועבר לבדיקות הדמיה ולאחר מכן לחדר הניתוח. האם במצב בינוני עם דקירות בגב והיא בהכרה מלאה. הצוות הרפואי שטיפל בה הצליח לעצור את הדימום, אולם נראה שגם היא תוכנס בקרוב לחדר הניתוח.

עוד ידיעות בוואלה!NEWS
סערה בכנסת: ח"כ חזן צעק להרצוג "פחדן" - והוצא מהמליאה
ביקורים ועוד ערוצי טלוויזיה: דרישות האסירים הביטחוניים
גיאורגיה: טיגריס שנמלט מגן חיות בעקבות ההצפות הרג אדם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שני הפצועים שכבו סמוך לכניסה לבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully