וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: קשר סוס למכונית – ונסע; "פשוט משוגע"

15.6.2015 / 19:09

בסרטון שצולם ביום שבת האחרון באזור ואדי ערה נראה סוס קשור למכונית נוסעת. בשנה האחרונה, 54 בני אדם נפגעו בתאונות דרכים עם בעלי חיים. "איך עושים את זה? אפשר להעביר אותו בדרך אחרת"

צילום: באדיבות אור ירוק, עריכה: יאיר דניאל

בסרטון "אור ירוק" שהגיע היום (שני) לידי וואלה!NEWS נראה סוס הקשור למכונית רנו מגאן כסופה, כשזו נסעה בכביש באזור ואדי ערה. תושב האזור שתיעד את המקרה ביום שבת האחרון הסביר כי ככל הנראה בעליו של הסוס קשר אותו לכלי הרכב בעת הנסיעה על מנת להעביר אותו לכפר ברטעה שבאזור, במקום לרכב עליו או להוביל אותו בהליכה.

"ביום שבת האחרון נסעתי באזור ואדי ערה, כשלפתע אני רואה סוס קשור לרכב נוסע", סיפר הצלם. "הבן אדם שעשה את זה פשוט משוגע. איך קושרים ככה סוס לרכב? אפשר להעביר אותו בעגלה. זה מסכן חיי אדם, זה גם התעללות בבעלי חיים, וגם מסכן בעלי חיים".

עוד בוואלה חדשות:
השרה רגב: "אדון קוטלר, 61 הח"כים כאן הם בהמות גסות?"
"התעשרות שלא כדין": חברת הוט תובעת לקוח על שני שקלים
חודשיים לאחר שפונה: בית משפחה בכפר כנא נהרס שוב

לפניות לכתבת: danayark@walla.com

תיעוד: נוסע עם סוס קשור למכוניתו. צילום מסך
המכונית נוסעת עם הסוס הקשור/צילום מסך

מעמותת "אור ירוק", שהעבירה את הסרטון לידי וואלה!NEWS נמסר: "מעבר להתעללות המזעזעת והמרגיזה בבעל חיים, מדובר גם בסכנה בטיחותית לכלל משתמשי הדרך השונים. 54 בני אדם נפגעו בשנת 2014 בתאונות דרכים עם בעלי חיים, כפול ממספר הנפגעים בשנת 2013. המשטרה חייבת לאתר את אותו נהג ולהעמיד אותו לדין ובמקביל חייבים במשטרה להגביר את האכיפה ונראות המשטרתית כדי להרתיע נהגים מלהוביל בעלי חיים שלא כחוק ולסכן את החיים שלהם ושלנו בכביש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully