וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התעשרות שלא כדין": חברת הוט תובעת לקוח על שני שקלים

15.6.2015 / 13:40

תושב השפלה ביקש להתנתק משירותי חברת התקשורת ושילם את יתרת החוב בהעברה בנקאית. אלא שלפני שבוע הוא הוזמן לבית המשפט בגין חוב של 1.72 שקלים. "החברות האלה מתנהגות לאזרחים כמו לג'וקים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצה פירוט שיחות? תביא צו בית משפט. בניין "הוט" במרכז המסחרי ביקום/מערכת וואלה!, צילום מסך

יגאל בלכר, תושב המושב שדמה שבשפלה, היה מנוי לחמישה קווים ב"הוט מובייל" עד שמאס, לטענתו, בשירות "הלקוי" של החברה וביקש להתנתק. אלא שבדרך הוא נאלץ להתמודד עם תביעה לא שגרתית מצד החברה - המסתכמת בשני שקלים.

עם החלטתו להתנתק משירותי החברה, הגיע בלכר לנקודת שירות של "הוט" וביקש לקבל פירוט של שיחות לחו"ל שאותן ביצע במכשירי החברה, שעבורן נגבה לטענתו מחיר מופרז. החברה סירבה לבקשה בטענה שעליו להביא עמו צו בית משפט אם ברצונו לקבל את הפירוט. בתגובה, בלכר נתן הוראה לחברת האשראי שלו שלא לכבד את הוראת הקבע להוט, והעביר את החוב בסך 270 שקלים שנותר לו לחברה באמצעות העברה בנקאית.

הוט, מצדה, שלחה בשבוע שעבר לבלכר שני מכתבי תביעה מעו"ד, ובהם היא תובעת ממנו 1.72 שקלים בגין חוב שלא שולם ועוד 30 אגורות על הוצאות. במכתבים שנשלחו אל הלקוח נכתב כי "חובות הנתבע נגזרות הן מכוח ההתחייבות, מהתנהגותו והן לאור התעשרותו שלא כדין על חשבון התובעת". נוסף לכך, החברה פנתה לבית המשפט בבקשה לזמן את בלכר לדין ולחייב אותו לשלם לתובעת את סכום התביעה, בצירוף הוצאות משפט ושכר טרחה של עורך דין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"דרך ישראלית מגעילה להתפרנס". מכתב התביעה/מערכת וואלה!, צילום מסך
"הפכנו להיות אידיוטים, כי בסך הכול אנחנו מוותרים על מאות שקלים כדי שאחר כך יתבעו אותנו על גרושים"

"הרגשתי שזאת התרבות העסקית במדינת ישראל", אמר בלכר לוואלה!NEWS בתגובה לקבלת מכתבי התביעה. "זאת צורת ההתנהלות כאן. פשוט הפכנו להיות אידיוטים, כי בסך הכול אנחנו מוותרים על מאות שקלים כדי שאחר כך יתבעו אותנו על גרושים", הוסיף בזעם. "אנחנו חותמים על כל מיני הסכמים וחוזים שאין לנו אפשרות לקרוא ולהבין, וכשאנחנו צריכים לקבל גט מאותן חברות, אנחנו לא יכולים להתנתק חד-צדדית ולעשות מה שאנחנו רוצים. גם כדי להתגרש אנחנו צריכים את הסכמת החברות - עוד דרך להתפרנס בצורה ישראלית מגעילה", אמר.

לדבריו, "להוט אין זמן לענות לאנשים שממתינים להם. ברגע שצריך להתקשר ולבקש שירות אתה תתייבש על הטלפון שעות. אבל לתבוע על 1.72 ועוד 30 אגורות הוצאות? זה יש זמן. זה לא מכתב אחד, זה שני מכתבים. מישהו נתן את המנדט לכל החברות האלה להתנהג לאזרחים כמו ג'וקים ועכברים, פשוט לרמוס אותם, לרובנו אין את הזמן להתרוצץ עם זה".

טרם התקבלה תגובת הוט.

  • עוד באותו נושא:
  • הוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully